(ver/af)bouwverslag PC-21 Sebart

zo aangezien er over zeer korte tijd een kleine aankomt en ik mijn hobby-ruimte maar al te graag voor heb ingeleverd maar er zalin de komende tijd toch ook iets te bouwen en te vliegen in huis diennen te zijn.(papa moet ook zijn fix hebben)

het zal ziet er naaruit dat ik het eerste jaar weinig tijd zal hebben zal hebben om iets nieuws te bouwen was mijn oog gevallen door de Sebart PC-21 altijd mooi model gevonden en de lijnen van deze waren wel erg mooi maar het blijft maar sport schaal.....
Bedoelling is om de spaarzame tijd die ik zal hebben te gebruiken om het model iets meer een schaal uiterlijkt te geven, cockpit aankleden, verlichting, en eens kijken wat ik met de neus kan doen .

eerste onderdelen van de week binnen gehad (kan natuurlijk niet ontbreken) rest volgt van de week

dls0.jpg

Ha Bart, ja dit is inderdaad een varioprop van Christiaan Ramoser echt mooi spul met aandacht gemaakt en christiaan is zeer behulpzaam en snel als je vragen hebt...als je meld wat je setup en toestel wordt hoor je het ook gelijk als je de verkeerde items hent besteld.
Heb er nu 1 voor een P47 4blad 16inch en deze 5blad in 13inch.

Onze kleine dame vond het 3 weken gelden maar eens tijd om haar intrede in de grote wijde wereld te maken. nu we alle bij een beetje gewend zijn aan de nachtelijke uitstapjes naar luieremmer en flesjes maken hier weer een kleine update.

de grote door is eindelijk binnen en eigenlijk schrok ik een beetje van de doos....maar nog meer toen ik de romp op tafel had gezet.... man wat is die romp groot!

de kwaliteit is super op een paar rimpletjes na alles lekker strak.

ywvb.jpg

de doos eindelijk in huis tot schouderhoogte reikt hij

mfoa.jpg

even op tafel gezet en met een lengte van 1.65 van zowel vliegtuig als tafel past het maar net.

lflv.jpg

het eerste sleutelwerk maar gedaan. de motor, een OS-5025-375kv, er op gezet, eerst even de standoff's er tussen uit meten zodat de spinner er mooi strak op komt.

ru75.jpg

de ramoser 5blad met spinner testpassen of met allemaal netjes aansluit.

eens op zoek gaan naar wat servo's die er in kunnen worden gemonteerd. ik denk dat het Hitec's worden

Laatst bewerkt:
Hoi Vinze ,

Nog gefeliciteerd de geboorte van jullie dochter.

Ziet er geweldig uit met die prop , net echt. Vlieg je nog steeds bij mvc voorne putten ? Zo ja dan word ik volgend jaar denk ik clubgenoot van je. Misschien maar eens goed om lid te worden van een club. Ik heb een Dhc-2 Beaver aangeschaft zodat ik ook een toestel heb wat vanaf het land kan vliegen.

Mvg,

Bart

Back