Verloren

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Niek, 26 okt 2002.

  1. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Vanmiddag naar de 2 Brothers Bussum, hadden ze wat indoor spul zoals 4 Hitec servootjes, sp300 motortje en 5 amp regelaartje nagelnieuw voor 2e hands in de aanbieding. De servootjes en regelaartje waren gerebadged met MS, kwamen uit een hornet helietje compleet pakket warvan de koper niet alles wou hebben.
    Kon dat voor die prijs niet aan mij voorbij laten gaan.

    Daarbij nog een flesje superlijm zap groen, en 3 gunther propjes.
    Bij elkaar zo'n e70,-

    Al dit kleinspul bij elkaar in een wit plastic zakje, in jaszak bij sleutels gepropt.

    Naar de auto gelopen, en doorgereden naar de AH hier in Almere Haven, boodschappen gedaan, wou weer in de auto stappen, wel sleutels, maar geen plastic zakje....

    Weer terug in winkel gezocht, teruggereden naar Bussum en gezocht, niets gevonden. Weet van al dat geren en gedraaf ook niet meer zeker waar ik het verloren zou kunnen hebben. Ik heb bij beide plaatsen het verlies aangemeld.

    Als iemand toevallig wat ziet of gezien heeft?

    Ik hoop namelijk niet dat kleine kinderen het gevonden hebben en nu met die superlijm gaan zitten spelen.(!)
     
  2. TITA

    TITA In Memoriam

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    892
    Locatie:
    Leeuwarden
    Hoi Niek,

    Ik voel met je mee, het is niet leuk om spulletjes die je met moeite voor een goede prijs koopt en dan te verliezen. :x

    Van mijn gestolen goederen heb ik ook nog niks gehoord, en dan maar hopen dat je van de verzekering nog alles terug krijgt. :cry:

    Maar ik ben alweer met goede moed aan een niewe speedster 400 gaan bouwen, want de show must go on zal ik maar zeggen. :lol:
     
  3. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Vervelend!! :?

    AH in de Wierden zeker..? Ga de komende dagen er nog een paar keer langs en vraag aan de bedrijfsleiding of er iets is gevonden.. Hopelijk is er een moeder die de waarschijnlijke vinders terug stuurt naar de winkel... Langs het Politie bureau over een paar dagen is ook nog een mogelijkheid...

    Hopelijk komt het weer boven water!!
     
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    AH personeel weet nu na 2x terugkomen heeel goed dat ik wat kwijt ben,
    en dat kan vooral niet in hun fantastische winkel zijn gebeurd...

    moetje ze eens zien kijken als je probeert uit te leggen wat een servootje is, heb het maar gelaten bij wat 'kleine blauwe doorzichtige doosjes'... en wat 'andere electronica'.

    Politie (melding telefonisch): Beschrijft u dat "printje", "regelaar(??)" dan eens?... Zakje met postzegelformaat electronica onderdelen... Wat voor onderdelen? Chips? toch niet Lays naturel of zo?
    (ja, ja, misschien verloren bij de AH...)

    Zucht... Ze bedoelen het goed, maar soms komen wij uit een heeel andere wereld.

    Als het gewoon op straat heeft gelegen heb ik er een hard hoofd in. Wat zou jij doen met een zakje onbekede onbenullig uitziende dingetjes, speelgoed propellertjes en een flesje lijm?




    Vanavond dus verder even helemaaaal geeen zin gehad aan modelbouw whatsever.
     
  5. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    :twisted: :twisted:

    ik hoop dat je het terugvind. ligt het niet gewoon in de auto? of in een andere zak/jas??
     
  6. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Jas binnenste buiten gehaald, auto idem... Niets..

    Zal nu wel ergens naar frankrijk gewaaid zijn.. :cry:
     

Deel Deze Pagina