Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door jeroenie101, 25 okt 2011.

  1. tomos19

    tomos19 Guest

    mooi dat je een nieuwe heb gekregen. :)

    m'n beslommeringen vandaag: had gisteravond met tips van een ander draadje even naar de feateringshaft gekeken.
    heb de boel nu in elkaar en afgesteld, nu maar hopen op goed vlieg-weer
     
  2. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Je moet geen dingen verwijderen. Is wss een geheugen probleem met de hosting. Forum is groot en als je als hobby internetter geen diepere kennis hebt van PHP en die dingen dan is dit idd niet zo simpel. Daarom:


    Probeer tijdelijk eens de VBSEO functie uit te zetten en kijk of hij dan werkt... (is gewoon een eventuele tijdelijke fix want je wil echt wel SEO optimizing)



    Is ook de 'grootste' thread op het forum niet? De memory_limit setting in php.ini eens nakijken want de server kan een time-out geven voor de pagina is ingeladen hence de blank page ;)
    De oplossing hiervoor: Bewerk config.php en het volgende toevoegen net onder <?php line:

    ini_set('memory_limit', -1);



     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  3. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  4. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Nochtans vrij zeker dat het met dat laatste gefixt kan worden :)
    Ik zou zeggen, geef me ff FTP en SSH access maarja... ;)

    edit: Ik zie dat je individueel de andere pagina's kan openen van die thread. Gewoon in MySQL even de laatste records proberen te verwijderen van dat topic... Zien wat dat geeft :)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  5. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Je kan best gelijk hebben. En jij bent de code klopper. Ik ben Linux admin dus minder in de code zelf.. Het strookt echter niet met meerder topics die veel groter zijn. Deze wordt wel meer bekeken. Dat dan weer wel..
     
  6. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Ooh ik ben totaal geen code klopper :) Ik zit zelf bezig met routeringen/netwerken en die dingen. Programmeren en php ken ik alleen de basis uit eigen interesse maar ik fix die dingen meestal wel door trail & error te gaan werken :)

    MySQL enz is heus niet zo moeilijk en zit logisch in elkaar. Lukt jou ongetwijfeld ook. Als ITer heb je nu eenmaal een extra zintuig aangekweekt dat de onlogische logica van dergelijke dingen kan ontleden ;)
     
  7. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Klopt. Alleen ga ik pas prutsen als ik ssh heb ;) Kan er nu niks zinnigs over zeggen. Ik moet logfiles hebben en config files kunnen zien ;)
     
  8. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Zijn zoveel Vbulletin boards. Gewoon ff probleem googlen enz. Dit is ongetwijfeld iets dat al voorgevallen is. Daarvoor is er een veel te grote samplesize van gebruikers/verschillende fora.

    Ik dacht dat de thread totaal niet meer kon laden maar blijkbaar enkel page 89 niet. Ik zou echt gewoon alle records verwijderen via MySQL van de laatste pagina en dan verder gaan kijken.
     
  9. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Yep, zou ik dus ook doen.. Dit is wel het grootste topic na de migratie.. Daar zal het mee te maken hebben..
     
  10. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Soit we zien wel weer wat er van komt. Ze mogen gerust PM sturen als ze wat hulp willen.

    Iemand trouwens gaan vliegen met het mooie weer vandaag? Heb al liggen vloeken dat ik geen tijd had. Winkelen met de vriendin... grmbl :)
     
  11. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Jullie Belgen hebben alleen maar goed weer.. Hier is er nog niet te vliegen. Ik meen vrijdag wel.. Dus met de Genius door de woonkamer gezoemd..
     
  12. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Heb het zo'n beetje gehad met binnen vliegen. Ik wil lekker inverted verder kunnen oefenen en in de woonkamer waag ik me er niet aan :)
     
  13. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Is zo. Maar binnen kun je weer andere dingen doen.. Mij maakt het niet gek veel uit. Ik vermaak me sowieso wel..
     
  14. minibike12

    minibike12

    Lid geworden:
    7 mei 2009
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Nijmegen
    Bij mij zit het niet echt mee D:

    De HK450GT is de 21e al in nederland aangekomen, en zelfde dag nog in "pending custom inspections" gekomen. De vorige keer dat ik dat had lag er de volgende dag een brief op de mat over het inklaren van mijn pakket. Nu heb ik echter nog helemaal niks gehad :confused:. Geen bericht of wat dan ook. Hoe lang blijft het naar ervaring van anderen staan. En is het dan een idee om morgen TNT even te bellen hoe het zit (welk nummer moet ik dan hebben???)?

    Dit is mijn Track en Trace van Hongkongpost : Post Linkje

    Ik hoopte de kit een beetje optijd binnen te hebben. Maar er is in hongkong aardig wat vertraging geweest door het weer (bijna een week vertraging), en nu dit. Wel jammer want zaterdagavond heb ik een jaarafsluiting van de club, en het had me leuk geleken om weer even te kunnen vliegen.


    Als klap op de vuurpijl is ook mijn mCPx kapot gegaan. Ding is normaal niet te verwoesten, maar nu kwam ik met lage snelheid en toerental ergens tegenaan met de bladen, en toen is mijn swash kapot gegaan. Hoihoi nog meer parts bestellen.
     
  15. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Het weekend heeft er tussen gezeten. Ik zou nog heel even wachten en dan inderdaad TNT maar ff bellen. Bij mij heeft zo'n pakket er 4 werkdagen gelegen een keer..
     
  16. Jelleeee

    Jelleeee

    Lid geworden:
    27 jan 2011
    Berichten:
    2.335
    Men nieuwe alu kop staat erop, morgen nog even aansluiten op servo's en de kop afstellen en dan is ie weer klaar voor het luchtruim te veroveren :cool:
     
  17. minibike12

    minibike12

    Lid geworden:
    7 mei 2009
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Nijmegen
    Okey.
    Heb je je pakket toen gelijk gekregen, of ging moest je toen alsnog inklaring moeten betalen?
     
  18. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Nee, toen ik wat langer moest wachten kwam hij gelijk zonder inklaringskosten aan de deur in mijn geval dus.. Ik zou tot maandag wachten. Is er dan nog niks veranderd dan wordt het tijd om te bellen..
     
  19. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Vandaag dus de nieuwe Devo 7 binnen gekregen. Maar tevens nog een kit om de wintermaanden qua knutselen door te komen.. De electronica is inmiddels besteld samen met de spullen die ik voor de Suriname 450 nog nodig had.. Kan ik terwijl ik wacht op de spulletjes alvast het frame opbouwen.. M'n garden hover practising machine..

    [​IMG]
     
  20. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Ow ja! Bouwen Chow! :)

    Ben ERG benieuwd :)
     

Deel Deze Pagina