vliegers omgeving nieuwegein

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door mkabel, 12 jun 2013.

  1. donderss2

    donderss2

    Lid geworden:
    3 apr 2011
    Berichten:
    99
    Locatie:
    Nieuwegein
    Hopelijk wordt het weer snel beter kunnen we weer vliegen bij t Klooster!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  2. gpman

    gpman

    Lid geworden:
    22 nov 2002
    Berichten:
    300
    Locatie:
    Hoef en Haag
    Nou mbt de Stinger die is ondertussen beland in de kliko, tijdens de 10e vlucht is er iets misgegaan waardoor het airframe /vleugel het begaf. dus dat resulteerde in een crash. ach ondertussen weer wat andere toestellen tot mijn beschikking dus gaat van vast en zeker goed komen. nu alleen het weer nog.

    Geoff
     
  3. gpman

    gpman

    Lid geworden:
    22 nov 2002
    Berichten:
    300
    Locatie:
    Hoef en Haag
    Word er in de omgeving van Houten nog gevlogen behalve door mijzelf?
     
  4. Trams

    Trams

    Lid geworden:
    7 okt 2008
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Houten
    Vorig vlieg seizoen maar weinig gevlogen door omstandigheden, ik hoop het dit jaar weer een beetje in te halen. Maar vlieg jij nog steeds bij de ballon plaats?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016
  5. gpman

    gpman

    Lid geworden:
    22 nov 2002
    Berichten:
    300
    Locatie:
    Hoef en Haag
    Ja ik vlieg bij goed weer nog steeds bij de ballon plaats
     
  6. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
    Jammer dat je nog niet in de gelegenheid bent om je aan te melden op mvc utrecht..Het is een mooie vereniging met veel nowhow over het modelvliegen ,vliegtuigen,helis,jets
    er vliegt echt van alles.....de mensen zijn ook erg behulpzaam
    pieter, kevin en frank vlogen ook altijd bij jullie op het klooster en de beatrixsluizen en hebben zich bij ons aangemeld en zijn er niet meer weg te slaan...ze vliegen veel en hebben het echt goed in de vingers en fijne gasten om mee te vliegen.
    ik zelf kom uit Nieuwegein en vliegt er ook
    Wie weet in de toekomst dat je anders mag beslissen en je mag zeker op veld komen ook als niet lid zijnde dan zullen ze nog helpen de jongens

    Gr john
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016
  7. gpman

    gpman

    Lid geworden:
    22 nov 2002
    Berichten:
    300
    Locatie:
    Hoef en Haag
    John ik ben heel vroeger lid geweest van mvc midden nederland toen lang gestopt met vliegen. Ondertussen het weer opgepakt en ik ben Lid geworden van modelvliegvereneging Almere omdat mvc midden nederland lang onzeker was van een veld enz. Ik ben van plan als het wat beter weer word eens langs mvc Utrecht te gaan. Kijken hoe de situatie nu is en wie weet om lid te worden. Mar soms is en blijft het makkelijk om even als ik een uurtje de tijd tussendoor heb ( ben sinds novermber voor het eerst vader geworden ) om de hoek te vliegen met wat kleins.

    Gr Geoffrey
     
    donderss2 vindt dit leuk.
  8. Trams

    Trams

    Lid geworden:
    7 okt 2008
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Houten
    Inderdaad Geoffrey, ik heb er ook wel eens aan gedacht om bij een club te gaan, maar een hele dag vliegen is er meestal niet bij, dus dan is het makkelijker om een plek dicht in de buurt te hebben om ff een of een paar uurtjes te vliegen.
     
  9. gpman

    gpman

    Lid geworden:
    22 nov 2002
    Berichten:
    300
    Locatie:
    Hoef en Haag
    dat klopt maar als je wat meer tijd hebt is het zeker de moiete waard om bij een club aangesloten te zijn vind ik
     
  10. donderss2

    donderss2

    Lid geworden:
    3 apr 2011
    Berichten:
    99
    Locatie:
    Nieuwegein
    Leuk om te horen van je kleine. Zelf ben ik ook nieuwe vader en ook in november.
    Ook ik wil toch eens gaan kijken bij mvc midden Nederland. Ben wel meer een heli vlieger.

    Groet Ramon,
     

Deel Deze Pagina