Voorstellen en een paar vragen

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Joshvenlo, 11 mei 2018.

  1. Joshvenlo

    Joshvenlo

    Lid geworden:
    11 mei 2018
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Venlo
    Goedemorgen,

    Mijn naam is Josh, 33 jaar oud en ik woon in Venlo samen met mijn vrouw en 2 kinderen. Ik ben hartstikke nieuw op dit forum, natuurlijk wel al wat sticky’s en interessante discussies gelezen.

    Ik heb tweedehands een FG Marder Beetle 26cc gekocht. De auto ziet er echt super netjes uit en ik heb het idee dat de auto echt zeer weinig is gebruikt en volledig origineel is.

    Ik heb de zoekfunctie en Google al veelvuldig gebruikt maar kom er toch niet helemaal uit. Wat ik graag zou willen weten:

    • Er zit nu een afstandsbediening bij met 2 van die pookjes, dit vind ik niet handig. Ik heb liever een trekker en een wieltje om te sturen. Hoe bouw ik dit om en waar koop ik dit voor een eerlijke prijs?

    • Op YouTube vind ik veel modellen met een Samba uitlaat. Is dit een goede uitlaat voor deze auto?

    • Waar kan ik het beste onderdelen bestellen en basissetjes qua gereedschap?

    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    Hieronder wat foto’s van mijn nieuwe aanwinst.

    Groeten Josh

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    1 een andere zender/ontvanger set kopen, in de auto hoef je alleen de ontvanger te veranderen, alle andere elektronica kan je laten zitten.

    2 ja, een samba zal beter werken als je nu nog gewoon een potje gebruikt

    3 zoek een winkel dat FG verkoopt, pitstop is een hele bekende.
     
  3. Joshvenlo

    Joshvenlo

    Lid geworden:
    11 mei 2018
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Venlo
    Dankjewel voor je reactie!
     

Deel Deze Pagina