Voorstellen

Discussie in 'Duikboten' gestart door GJB, 20 feb 2013.

  1. GJB

    GJB verslagschrijvers

    Lid geworden:
    27 apr 2008
    Berichten:
    214
    Locatie:
    Swifterbant
    Ik zal mij maar even voorstellen want ik denk dat ik hier nog wel een tijdje aanwezig zal zijn en vragen zal stellen.

    Mijn naam is Gert-Jan, woon in Swifterbant en ben reeds jaren aktief in de modelbouw. Het begon met varen, toen racen, toen vliegen en nu ben bezig met een scale crawler en duikboten.

    Vorig jaar heb ik de Trumpeter Kilo class gebouwd. Dit model is technisch klaar en werkt met het rcabs systeem. In het voorjaar als het niet meer zo koud is in de garage zal ik hem eens voorzien van wat kleuren.

    Nu is in november mijn oog gevallen op de Bronco type XXIII schaal 1:35 en deze staat nu in kitvorm op mijn bouwtafel te pronken.

    Van het weekend ga ik foto's nemen en als jullie het leuk vinden kan ik er een bouwtopic van maken.

    Groeten,

    Gert-Jan
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  2. vir niks ni bang ni boot

    vir niks ni bang ni boot In Memoriam

    Lid geworden:
    14 jan 2005
    Berichten:
    221
    Locatie:
    pingjum-friesland
    welkom Gert-jan
    ben benieuwd wat voor type het is of althans hoe hij er uit ziet
    succes en hou ons op de hoogte
    groeten fred
    Model onderzeers maken
     
  3. GJB

    GJB verslagschrijvers

    Lid geworden:
    27 apr 2008
    Berichten:
    214
    Locatie:
    Swifterbant
    Bedankt Fred,

    Volgens mij is het gelukt om een foto toe te voegen ter verduidelijking. Bronco is het merk dat deze plastic bouwdoos op de markt brengt en het is een type 23.

    Gr,
    Gert-Jan
     
  4. MFR

    MFR

    Lid geworden:
    7 jun 2008
    Berichten:
    1.110
    Locatie:
    Haarlem
    Welkom in het duikboothoekje Gert-Jan,

    Dat ziet er weer mooi uit zo'n type XXIII, de schaal maakt een hoop mogelijk, waar heb jij deze kit vandaan?, ik had al wat in het rond geinformeerd, maar kon nog niets regelen, wellicht dat jij meer weet.

    Uiteraard hou ik je bouw nauwlettend in de gaten, ben benieuwd hoe goed de mannen van Bronco hun huiswerk hebben gedaan.
     
  5. GJB

    GJB verslagschrijvers

    Lid geworden:
    27 apr 2008
    Berichten:
    214
    Locatie:
    Swifterbant
    Hallo Manfred,

    In januari heb ik een pre order gedaan bij de sockelshop. Verwachte levering begin maart maar dat is vandaag geworden.

    De kit is echt prachtig, alle details zitten erop. Lasnaden, photoetch en veel ruimte in de romp. Morgen ben ik hopelijk met daglicht thuis om wat foto's en maten te nemen. Dat zal ik wel plaatsen in een apart topic.

    Ik was momenteel bezig met de revell gato maar die mag nu in de ijskast!

    Groeten,

    Gert-Jan
     
  6. MFR

    MFR

    Lid geworden:
    7 jun 2008
    Berichten:
    1.110
    Locatie:
    Haarlem
    Hallo Gert-Jan,

    Ik heb de shop gevonden en een bestelling geplaatst, bedankt voor het doorgeven waar je hem hebt besteld.

    Laat de foto's maar komen, kan ik alvast een beetje voor genieten.
     

Deel Deze Pagina