vracht scip mary celeste (1,85 l bij 30br

Hallo myren,

Misschien is het handig en leuk om wat specificaties die je al hebt neer te zetten want nu is het een beetje onduidelijk waar het precies over gaat.

mvg,

Dirk van Raalte

ja ben ik mee bezig ik ga weer verder als mijn opa er weer is en dan komen de foto's het is een soort gelijk aan stephan de stelsa

Nou kerel succes ermee.

Hou het wel een beetje je eigen inbreng. Als je het dan toch van schroot maakt is het misschien ook wel leuk als je het persoonlijk maakt ipv een directe kopie van wat ik heb.

Maar in ieder geval, ben benieuwd naar de foto's

Laatst bewerkt:
Ja Myren , kom maar op met die foto's en beschrijving van je schip!
Ik ben ook wel nieuwschierig.

m.v.g. Brandaris

ja ik hou ook ijge inbreng hij wordt iets dieper 130 mm maar lengte en breete zijn t zelfde als de stelso en andere kleuren dus we zien t wel ik weet ook niet hoe hij eruit komt te zien

ik ben nu mee begonnen en heb bijna alles al en ben nu ook bezig met mijn volgende project:D
een cruise schip maar eerst deze en dan zie ik wel

ik ben nu mee begonnen en heb bijna alles al en ben nu ook bezig met mijn volgende project:D
een cruise schip maar eerst deze en dan zie ik wel

1 ding tegelijk en neem er de tijd voor, niet denken ik ben volgende week of volgende maand klaar.

Hoe zit het met die foto's ????

m.v.g. Brandaris

ik heb er al een paar aleen ben de kabel van me foto toestel kwijt dus denk dat zze volgende er op staan:)

Kun je niet het sd kaartje wat wellicht in je camera zit eruit halen en die in je computer stoppen? Is sowiezo makkelijker als met zo'n kabeltje

ja da snap ik maar ff voor iedereen ik verander de naam van mijn schip naar naomi in plaats van mary celeste :D:Dtenminste maar julie mogen kiezen als willen :D:)

nou me ijge naam wou ik zowie zo al niet dus en smit rotterdam is al een sleper dus anders stemmen op deze namen (meesten stemmen gelden:P)
lux
lex
naomi
mary celeste

Zorg eerst maar dat je iets hebt om een naam op te zetten:D,wij wachten allen in spanning.......
Groeten Herman

das waar ben nu begonnen met het zagen van de spanten die komen zondag er op en dan hoop ik er foto's van te hebben

ik bedoelde sorry het afteken daar van ik heb er al foto's van en ook van wat tekeningen heb dat over breng ding voor de foto's besteld hij is nu onder weg

Back