Oproep Vriend van het forum worden, hoe?

Discussie in 'MBF Nieuws' gestart door Robert, 28 jul 2014.

1. Robert

Robert Administrator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Beste MBF'ers,

Modelbouwforum.nl is al jarenlang een begrip onder de modelbouwers op internet. Al meer dan 12 jaar houden wij het forum in de lucht met hulp van moderatoren en soms ook met hulp van forumleden.
    Om het geheel te bekostigen hebben wij Banners van diverse partijen op onze site staan welke voor een groot deel de kosten dekken om modelbouwforum.nl en modelbouwmarkt.nl in de lucht te houden.

De afgelopen periode heeft echter de hele markt flink onder druk gestaan en zijn wij heel blij met de “vrienden van het forum” welke jaarlijks een kleine financiële bijdrage leveren om zodoende hun waardering te uiten voor onze inspanningen om alles draaiende te houden.

In dit forum zit een mooi stukje software om geheel automatisch zonder mijn tussenkomst vriend van forum te worden, deze is te benaderen door rechtsboven op je naam te klikken, en dan via Account Upgrades te kiezen voor "vriend van forum". Dit werkt echter alleen met Paypal, Het is gelukkig ook mogelijk om vriend te worden door een bedrag van 17,50 euro over te maken via de bank.

Om de vrienden te bedanken voor hun bijdrage krijgen zij in ruil een aantal voordelen:
    - een mooie status "vriend van modelbouwforum.nl" bij je naam
    - ruimte voor 750 foto's in de foto upload
    - ruimte voor 1000 Priveberichten in de PB-Inbox.

In de nabije toekomst zullen er ook andere voordelen bijkomen. De vriendenstatus geld voor 1 jaar, of mocht je meervouden van 17,50 overmaken, voor het aantal jaren dat je betaald.

Het allerbelangrijkste is echter dat je helpt het forum in de lucht te houden.

Om vriend te worden kun je 17,50 euro overmaken naar rekening
    IBAN NL22ABNA0597630550
    BIC Nr. ABNANL2A

ten name van modelbouwforum.nl.

VERMELD HIER DUIDELIJK JE FORUMNAAM BIJ!!! Anders kan ik je betaling niet koppelen aan je account. Stuur mij sowieso even een e-mail als je dit bedrag hebt overgemaakt, dan kan ik je nog sneller tot vriend slaan.

Voor mensen in het buitenland is ook een BIC nummer nodig: BIC Nr. ABNANL2A

Ik reken op jullie, wij als beheerders en de moderators steken een hoop van onze vrije tijd in dit forum en vooral in wat daar allemaal bij komt kijken, jullie bijdragen worden zeer gewaardeerd!

Heb je vragen over het vriendenprogramma, of klopt er wat niet, stuur me dan een e-mail -> robert@modelbouwforum.nl

Beheerder Modelbouwforum,
    Robert Waanders

Laatst bewerkt: 8 dec 2015
  2. Hansa

Hansa

Lid geworden:
    21 dec 2013
    • Today at 10:27 AM
    To
    Message body

Goede morgen Robert,
    17,50 euro over gemaakt naar rekening