Waar bewaar jij je auto`s

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
K

KDV

Guest
Hallo aangezien ik mijn auto`s moest opruimen :P
voreg ik me af waar jullie ze bewaren ik bewaar ze zelf in de schuur.

In ons volgebouwde hobbyhok..:p
Is normaal een berging, zit geen isolatie oid dus we moeten het dan met een straalkachel doen :p

Hier staan ze allemaal binnen op mn slaapkamer: deel op de kast/rekken en de rest in de kast
allemaal met de wielen van de grond (heb er es mijn werk van gemaakt om houten blokjes te zagen voor eronder) om platte kanten te voorkomen
waarschijnlijk verhuis ik ooit wel nog eens naar de zolder als het hier te overbevolkt raakt ;)

@ts:
waar heb je ze zelf staan dan?
Of bedoel je opruimen alsin verkopen?
'opruimen' kun je namelijk op meerdere manieren interpreteren..

Gewoon in me kamer op de planken.

Elke ochtend als ik wakker wordt zie ik ze.
En elke avond als in naar bed ga zie ik ze weer :P

In grote kunststof opbergdozen met deksel van de Kwantum. Netjes gerubriceerd op zolder bij elkaar :D
Het lijkt een fantastisch idee om 1 doos voor je auto, tx, accu's en lader te gebruiken en 1 doos voor de reserve onderdelen. Zeg maar 1 doos die je kunt pakken voor een middag rijden/ vliegen/ varen enz en een bijbehorende doos met spullen di ej ewel nodig hebt maar als het goed is niet in het veld :) Helaas kwam dit briljante idee niet van mijzelf maar van mijn vrouw die bijna wanhopig werd van de chaos. Natuurlijk was het helemaal geen chaos, maar zij kon niks vinden dus heb ik alles op deze manier opgeborgen. Eigenlijk wel handig zo.
Jakko

Ik heb alleen maar een E Revo 1/16 dus die bewaar ik gewoon in de orginele doos op m`n kamer.

In mijn kantoor op zolder op een stalen kast en op mijn werktafel.

op een plankje over 2 flinke boxen:P (komt een tafel van de ikea aan, dan heb ik ook wat fatsoenlijke sleutelruimte enzo)

Jacar

Bij staan ze gewoon op planken in mijn hobby/logeer kamer!
Heb nu planken aan 3 wanden, 5 boven elkaar maar nog ruimte tekort:rolleyes:
De rest staat in verhuisdozen op zolder!

Ik heb ze allemaal op een plank staan in mijn kamer.
Alleen de inferno staat op een soort tafel omdat hij te breed is voor de plank:mrgreen:

Mijn zusje woont ze sinds twee maanden op zichzelf, daardoor heb ik haar slaapkamer omgebouwd tot RC kamer. Meer dan ideale werkplek :)

zo bijna iedereen bewaart ze op de plank :P bedankt voor de reacties wij krijgen een opbouw dus ik een nieuwe kamer alleen ik wil mijn auto`s daar wel bewaren

Back