Waardebepaling GoCNC A3 gevraagd

Discussie in 'CNC' gestart door DeKevve, 21 jul 2014.

  1. DeKevve

    DeKevve Guest

    Hallo forumleden,


    Ik overweeg mijn CNC-machine te verkopen. Als kersverse vader heb ik het geld helaas voor andere dingen nodig. Ik had graag wat advies en een prijsbepaling van de CNC-fanaten hier gehad.

    ---

    Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een tweedehandse GoCNC A3 gekocht op eBay. Het was/is geen supersterk model, maar het moest wel voldoen voor wat ik het nodig had (zachte acryl en zacht hout). De verkoper had al "sterkere" stappenmotoren geïnstalleerd.

    Ik heb de machine niet veel gebruikt (zie mijn "werkjes"). Het moet eens grondig schoongemaakt en ik vermoed ook gecalibreerd/genivelleerd worden.

    Is de machine zelf nog iets waard? Ik heb er destijds 600 euro voor betaald. Dan heb ik nog zelf een PC en multitool aangeschaft. Ik heb daarna nog een werktafel gemaakt. Ik denk dat de totale prijs 750 euro was..

    Ik gebruik Ubuntu 8 en de EMC² software. De configuratie voor de machine heb ik van de verkoper gekregen. Hier heb ik zelf niet meer mee gerommeld.

    Ik zou graag het geheel (tafel, CNC, tool, computer, scherm, ...) verkopen. Wat kan ik voor het geheel vragen? Wat voor de machine alleen?

    Dat ik waarschijnlijk niet dicht meer bij de 750 zit (of de 600 voor de machine) dat besef ik zelf wel. Mocht ik het verkopen (het doet toch een beetje pijn) dan verkoop ik het liefst aan iemand met ervaring....

    Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd, raad, advies... :celebrate:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Marcel132

    Marcel132

    Lid geworden:
    5 aug 2014
    Berichten:
    1
    Gocnc, a3, ik heb interesse

    Ik heb interesse, indien je wil verkopen.

     
  3. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/België
    ik vrees zo een beetje dat er maar een paar 100 voor kunt krijgen, maar hangt natuurlijk altijd af hoe geïnteresseerd de geïnteresseerde is. Soms voor 1 onderdeel of enkel de mechaniek is het al interessant om te kopen voor 500 euro, kan dat niet echt inschatten bij deze. Maar kijk, je hebt al een koper...
     
  4. DeKevve

    DeKevve Guest

    Machine is verkocht, mag een slotje op. :)
     

Deel Deze Pagina