Waarmee rijden jullie en welke verhouding? (brandstof)

• Topicstarter Topicstarter badmuts20
  • Startdatum Startdatum
B

badmuts20

Guest
Hallo luitjes,

Ik heb de Marder eindelijk helemaal gereed en aardig hoe ik hem wilde hebben. Maar nu is de vraag wat is de beste brandstof (euro 95 of 98)?
En welke meng verhoudingen gebruiken jullie?

Graag ook een onderbouwing waarom je welke gebruikt.

Alvast bedankt,

Badmuts20

Er is al het een en ander hierover op dit topic geschreven, kwestie van ff zoeken...

Mengverhouding 1:25
Euro 98 of V-Power (waar sommigen heilig van overtuigd zijn dat dat beter is)...

Dus geen brommermix in je tank gooien, die is te schraal (1:50)...

Ja oke,

Heb al ff gezocht op euro 95. Maar ben nog niet tevreden over wat ik daar allemaal las.

Dus 1:25 in combinatie met euro 98.

Ik heb een 10 liter sherrycan dus daar zou dan 0,2 liter olie bij moeten.

Dat betekent dat je dan op 5 Liter Benzine 200ml olie moet gebruiken bij 10 Liter is dat dus 400ml olie.

hehe zag het in een ander topic. Stond dus toch wel al op het forum.

Dus ik ga zo maar is ff 5 liter euro 98 halen en daar fijn 200ml olie doorheen werpen.

En dan gan we de eerste meters maken. :-)

en gebruik goeie olie!!!
je zal niet de eerste wezen die zijn blokje in de soep draait door verkeerde olie!!

groeten ronny

mijn site is weer vernieuwd
ik hoor wel wat jullie ervan vinden!!

Hallo,

Ik heb gister brommer mix gekocht? is dat nou goed of niet?

NEEEEEEEE niet doen !!!!!!!!! tuurlijk kun je het gebruiken als je je blok snel kapot wil hebben koop gewoon shell v-power en mix dat met een goeie olie !!!! echt met brommermix help je het blokje naar de klo.....
gewoon mengen 1:25 !!!!!!! lees meerdere onderwerpen hier op dit forum hierover

succes ronny

ZOOoo gelukkig heb ik het er niet in gegooid man!

Bedankt Ronny

ik gebruik euro 98 met castrol olie met een verhouding van 1:25

ik rijdt zelf met shell v-power en de olie van pistop-tuningcenter ik rijdt nu vier jaar en nooit problemen gehad!!!!!

Ik heb vandaag de eerste meters erop zitten hoor. (schoot me gisteren ineens te binnen dat ik mijn banden nog niet had verlijmt aan de velg)
Wat een vermogen heeft dat blokkie zeg. En is toch weer heel iets anders dan een 1/8 nitro.

Ik heb er nu trouwens euro98 met Catrol TTS oil.

Mensen bedankt voor jullie reacties.

hedibi zei:
bac1354 zei:
Hallo,

Ik heb gister brommer mix gekocht? is dat nou goed of niet?
Sorry hoor maar kunnen mensen niet lezen ?
:?
weten van alles ( alleen denken dan weer niet na.)

Blijkbaar lezen ze niet alles... het antwoord op deze vraag staat namelijk al in het tweede bericht in dit topic...

Wij weten dat er meerdere topic over volgeschreven zijn, maar het zoeken wil ze maar niet lukken...

Wedden dat we zometeen weer een hoop opmerkingen krijgen over het gebruik van Castroil TTS olie...

Kan je geen 1:25 brommix kopen en dat vervolgens mengen tot 1:50 of is dat duurder dan Euro 98 met 1:50?

hmmzz rob ??
als je brommermix tank.. dan tank je een 1:50 mengsmering..
de zenoahtjes vragen graag om een 1:25 mengsmering!
dus ik denk dat je het precies andersom wil zeggen hierboven ;)

maar ik rij mometeel V-power vermengt met Castrol TTS olie..

hahaha ja dat bedoel ik. :oops:

Maar over TTS hoor je ook rare verhalen zoals Mari ook al aangeeft. Wat is daar nou van waar want iedereen die het gebruikt is er positief over volgens mij.

Back