Waarom is het verwijderd???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik post een bericht met een klacht en waarom wordt het verwijderd zonder pb//????

of werkt het hier zelfs met een doofpot policy..?

Graag een reactie van de admin die dit deed.!

Dit slaat nergens op.!!!!!

mijn post wordt weggehaald en ik krijg geen pb ???

dan moet je ook eerlijk zijn. en meededelen waarom!!

Ik denk dat dit komt omdat het niet alleen een klacht was maar ook een bedreiging.

@fonziebear

Zo werkt dat hier Bart, negeren noemen ze dat en dan hoopt men dat het gezeik vanzelf stopt, maar dat werkt niet zo, men kweekt alleen maar meer woede op die manier.

Vriendelijke groeten Jaap

Ik heb het gelezen, ik snap de reactie van fonziebear wel, maar ik zou het anders hebben gedaan ;)

En verwijderen zonder enige vorm van uitleg hoort niet.

Laatst bewerkt:
Hallo hallo hallo.... Mag ik even melden dat ik hier niet op het forum woon... Ik breng ook net de kids naar bed..

Je mail is even door een van de mods naar een ander plekkie verhuist om escallatie te voorkomen, het had inderdaad even aan je gemeld moeten worden. Ondertussen heb ik met jouw via pb contact.

Robert

Ik heb net met Robert gesproken en we beeindigen het draadje hier!

Ik ga er met hem uitkomen en dat lijkt mij voldoende..!

Dus de post was uit me hart.. en daar blijf ik ook bij maar ik regel het met Robert en daarmee uit.,!

bedankt voor het meedeleven.

Bart

Bart,
Zoals we al via pb kontakt hebben gehad, jammer. Veel succes verder en ik hoop je ooit nog terug te zien.

Draadje op slot??

Het bericht is verwijderd omdat het, los van wat er nu wel of niet waar van is, gewoon 1 forumlid is die een ander bedreigt. Dat is in geen geval gewenst.

Mochten hier nog vragen en/of opmerkingen over zijn, graag contact opnemen met een moderator of met Robert. Ik zet dit draadje op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back