Walkera runner 250/advanced ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door aluuh, 27 aug 2015.

  1. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    sinds kort ben ik in het bezit van een walkera runner 250,
    Dit is een leuk instapmodel voor het mini/fpv vliegen.
    Zijn er inmiddels meer mensen die hiermee vliegen

    Hieronder de mijne met zelf geprinte bumpers en zelf geprinte battery plaat.

    image.jpg image.jpg

    Zou leuk zijn als hier meer vliegers van dit model rond surfen
     
  2. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Hoi,

    Ik ben Dennis, nieuw hier en ben sind 3 maanden aan het vliegen op een nine eagle galaxy6.
    Ik heb het nu door hoe te vliegen en begin deze week ook een Walkera runner 250 besteld (hoop dat die snel binnen is want ben er klaar voor)

    Moet nog heel veel leren want snap helemaal niet waar er over gepraat word al die electronica.:cool:
    Ben al veel aan het lezen geweest hier op het forum dus komt wel stapje voor stapje.

    Leuk om hier te leren en delen


    Greetz,
    Dennis
     
  3. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    Super leuk dat er meer mensen met de walkera runner in nederland zijn, in andere landen een veel verkochte 250.

    Let wel op dat de runner wel even moet wennen en toch wel redelijk breekbaar is, zelf heb ik een aantal mods uitgeprint met mijn 3d printer waardoor hij nu een stuk sterker is
     
  4. TvR_NL

    TvR_NL

    Lid geworden:
    25 aug 2015
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Katwijk
    ben er nog niet echt uit wat ik wil, maar ook ik heb toch wel het meeste interesse om een runner aan te schaffen als eerst drone
     
  5. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    Zelf ben ik niet begonnen met een mini maar met een f450 net iets handelbaarder.

    Ik vind het een fijne mini. Maar hij wil zeker wel stuk houd daar rekening mee.

    Vlieg nu zelf een phantom 3 profesional en de walkera runner 250 osd
     
  6. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Ik zat nog te twijfelen met de emax nighthawk maar deze zag er sterker uit en onderdelen makkelijk te verkrijgen in nederland.

    Ik lees net wel dat sommige problemen hebben met vol gas dat ie dat niet aan kan, maarja kan overal mee gebeuren waar electonika in zit

    Ziet er ook nog een leuk uit die bumpers van jou, misschien heb ik wel interesse.

    Hierna wil ik er eens proberen zelf te bouwen.
     
  7. TvR_NL

    TvR_NL

    Lid geworden:
    25 aug 2015
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Katwijk
    Hoe zit dat met die zelf geprinte bumpers etc. Is het dan een sterker materiaal of gewoon een voorraad omdat het snel breekt allemaal, en wat doet het met het totaal gewicht?
     
  8. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    normaal zitten en geen bumpers op, zelf geprint, om de camera en de koplampjes te beschermen.
     
  9. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Hoi

    Ik vlieg tot vandaag of morgen op een Eachine H8 (banggood) best een gaaf dingetje vooral om te oefenen. Weegt maar 20gram en onbreekbaar. heeft al in de sloot gelegen, een paar nachten in de regen in een boom, ff drogen en daar ging hij weer. maar ik denk dat ik nu verslaafd ben, dus heb er ook maar een Walkera Runner 250 besteld. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen mijn binnen (volgens de DHL site).
    En ben heel benieuwd,... het is denk ik hele andere koek maar kan eigenlijk niet wachten maar het is niet anders.

    Ik heb heel veel reviews gezien en 95% is positief maar ik vind de negatieve belangrijker.
    Het meeste wat ik zie gaat over death flip en de sterkte. Death flip is op te lossen door instellingen te veranderen als ik het goed heb. maar voor de sterkte moet je een 3D printer hebben, of veel geld voor nieuwe parts.

    Dus mijn vraag is eigenlijk @aluuh wat vraag jij voor die bumpers of zijn deze niet te koop. Ik ben nog onervaren en ik weet zeker dat ik het mij binnen 5 minuten lukt om de ledjes te slopen :(. En als je dan toch bezig bent wat vraag je dan ook voor de bodemplaat (battery plate). deze schijnt ook niet al te sterk te zijn.

    Ik zie er meerdere op internet te koop maar ik haal ze liever uit Nederland, dus bij jou als dat kan.

    MVG
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2015
  10. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    Bumpers kan ik zo voor je printen, kleine moeite, alleen die bodemplaat is wat meer werk haha, vandaar dat ze ook 35 dollar voor die platen vragen op ebay. Maar alles is mogelijk moet binnenkort sowieso al bumpers voor iemand printen dus dan zal ik metteen een paar meer maken, bodemplaat kom ík nog ff op trug
     
  11. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Die bumpers wil ik ook wel zoals hierboven al gevraagd.
    Ik wil ook te snel gaan, vrijdag mijn galaxy6 in het water gevlogen, gister de revel nano gekocht en lag ook meteen in het water door de wind hahaha moest ff naar mijn lichtjes duiken maar alles doet het nog.
    Morgen komt mijn runner binnen, fedex was vandaag al bij mij aan de gesloten deur, gaat wel snel binnen een week geleverd vanuit Hong Kong.
    Morgen uitproberen en hopen dat het goed gaat
     
  12. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    Print morgen even een aantal bumpers uit, geen probleem
     
  13. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Helemaal top

    Gisteren mijn Walkera runner binnen gekregen,... wat een apparaat.
    Ik zet hem aan en ik schrok best wel wat een power er in zit. Ik ben natuurlijk niks gewend met een Eachine H8 (20 gram), de Runner is natuurlijk 30x zwaarder dus heeft ook wat power nodig,
    Het was al donker en het regende dus kwan niet verder dan aan en uit zetten en zielig voor het raam te kijken, hahaha. Hoop vanavond voor het eerst te kunnen vliegen.

    @aluuh Laat maar weten wat de kosten zijn + verzenden, dan schijf ik het over.
    En de bodemplaat hoor ik dan wel.
    Word de runner veel zwaarder met de geprinte bodemplaat of is het bijna gelijk?

    Alvast bedankt voor de moeite.

    Wel leuk om een beetje info/ervaringen van nederlanders te horen.
     
  14. TvR_NL

    TvR_NL

    Lid geworden:
    25 aug 2015
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Katwijk
    hoe bevalt eigenlijk die standaard zender die bij de runner zit, zat er zelf over na te denken om de DIY runner aan te schaffen met een DEVO F12e zender er bij
     
  15. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Mooi man veel plezier ermee.

    Ik heb hem een uur geleden binnengekregen, ben nu de batterij nog aan het opladen, wel raar dat ik dat alleen met het balanceerkabel moet doen.
    Op mijn etronix powerpal charger moet die xt60 stekker er toch ook bij.
    maargoed doe het nu maar volgens boekje.

    De bodemplaat is idd wel erg dun maar toch een leuk ding.
     
  16. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Dat laden duurt wel heel lang. Ik denk dat ik binnenkort een Imax B6 Balance charger haal.
    Gisteren duurde het bijna 2 uur voordat hij vol was.
     
  17. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Mijn accu,s zijn geladen maar hij doet het niet. lampjes blijven knipperen.
    Kijk net rond en blijkt een veel voorkomend probleem te zijn maar ik kom er niet uit wat het probleem is

    Iemand die dit probleem kan oplossen
     
  18. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
  19. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Ik denk dat ie hem niet bind maar nogmaals geprobeerd en doet het ineens wel......beetje raar.
    Nu hopen dat dat probleem niet vaker voorkomt.
     
  20. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Mooi zo Dennis :). Het schijnt dat je redelijk vlot moet zijn na het aanzetten van de zender...wacht je te lang met het daarna aansluiten van de lipo dan bind hij niet.
     

Deel Deze Pagina