Walkera runner 250/advanced ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door aluuh, 27 aug 2015.

  1. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Leuke film en een goede camera. Ook een leuk veldje.
    Ja ze zijn makkelijk kapot te krijgen.
     
  2. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    Luitjes, vandaag lekker aan het crossen geweest met de runner, samen met me collega en zijn runner , alleen zijn we die van hem kwijtgeraakt helaas, niet meer kunnen vinden gewoon k#t .wel lekker geoefent we hadden van takken ff een boog gemaakt, veel props stuk maar de rest heel gehouden .bottemplaat wel gescheurt bij de battery tray maar niks spannends .

    Over de prints, de bumpers geen probleem(vandaag gemerkt de bumpers vangen echt goed klappen op. Maar de battery plates moet ik nog wel 3 van printen en hier zit veel werk in dus ik zal zien wanneer ik tussen de drukte door eens een of twee kan printen. Bumpers kan ik deze week waarschijnlijk wel maken
     
  3. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    Zal trouwens ff kijken of ik battery trays kan maken voor op de standaard carbon bottem meer stevigheid maar wel minder werk om te maken
     
  4. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Last maar weten als ze klaar zijn. Dat is balen als je hem niet meer gevonden krijgt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  5. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Kwijt geraakt das wel echt kl@te.

    Ik heb zo een buzzer geïnstalleerd voor het geval dat. Of werkt dat niet echt? Heb hem gelukkig nog niet nodig gehad.

    Kijk maar wanneer je tijd heb om te printen.

    Heb nog een vraag. Met hoeveel A mag je de originele lipo opladen. Ik heb de IMAX b6 net binnen maar weet niet wat ik moet instellen. Heb hem aangesloten met een 12V 5A adapter?
     
  6. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  7. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Hahahaha :oops: natuurlijk 2.2 had het moeten weten..... En dan zeggen ze dat er geen stomme vragen bestaan..... Bedankt
     
  8. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Och het is niet moeilijk mast je moet het wel weten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  9. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Weet iemand toevallig op hoeveel volt die leds draaien op de Runner ?
     
  10. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Ik gebruik een voor de fpv op de runner een 5802 LCD beeldscherm met de originele antenne en ben er tevreden over het beeldscherm. Maar toch ben ik benieuw wat er gebruikt word door andere. Type antennes, left hand of right hand, want die van de 5802 zijn niet heel super. Weet alleen niet echt wat ik moet kiezen. En moet ik niet een andere vtx aanschaffen. De tx5817 schijn niet echt krachtig te zijn 25mw. De tx5816 is wel beter 200mw. Zijn er ook andere types/merken die op de runner aan te sluiten zijn.

    Ik hoef geen bereik van een km maar gewoon 200m zonder al te veel verstoringen. Nu heb ik bij 50+ al redelijk wat storing.

    Alle tips en tricks zijn welkom.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2015
  11. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    jongens het printen staat even op een laag pitje bij mij, veel andere projecte die nog moeten en zit ook midden in verhuizing. dus als jullie echt de onderedelen nodig hebben zou ik zeggen bestel ze op ebay. of heb een aantal weken geduld haha tot ik weer tijd heb, zal wel zien dat ik komende week een aantal bumpers kan printen heb zelf ook nieuwe nodig dus kan ik mettteen wel wat extra maken.
     
  12. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Hoi @aluuh heb nog wel even geduld, maar als je de bumpers heb laat maar weten.

    Heb toch nog een vraag, hoelang kunnen jullie vliegen op een batterij. met de originele en met Zippy kom ik niet voorbij de 6.5 minuten.
    Ik zie op indernet allemaal spannende verhalen van 12-14 minuten, maar dan vraag ik mij af hoe word er dan gevlogen.
    Naar mijn idee vlieg ik rustig rustig, ben nog lerende dus volle vaart ga ik nog niet.

    En hebben jullie de tx5816 (25mw) of de tx5817 (200mw), ik loop nog steeds te klooien met mijn video bereik.
    Heb de mushrooms nog niet binnen.

    Groet
     
  13. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Ik heb de tx5816 maar werk nog niet met video, komt later wel.
    Die tijd van 12-14 minuten klopt ook niet, weet niet hoelang ik precies wel kan vliegen,
    laat je wel weten als ik weer vlieg, als alles in orde is.

    Heb net wel mijn runnen weer in elkaar gezet na crash maar kreeg twee stekkertjes van de esc er niet in (zwarte van cw en de blauwe van de ccw dus beide in het midden)
    Lijkt mij erop dat de boutjes te diep zaten en toen ik hem aanzette zag ik alle motors draaien maar ook een een esc roken!!?

    De bumpers heb ik ondertussen al besteld aluuh.
     
  14. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    OK bedankt voor de info.... Maar roken... Jij heb wel pech zeg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  15. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Och zo zit mijn leven in elkaar ;)
     
  16. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Hahaha
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  17. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Vandaag ook al Vandaag ook al geen kaartjes voor Muse kunnen bemachtigen door die ratten van ticketmaster.
    Dus maar kaartje gekocht voor in lissabon :

    Maar hopen dat ik het weekend weer kan vliegen als ik mijn boutje nu snel los krijg
     
  18. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Zie nu ook verschillende maten boutjes wat niet zo hoort
     
  19. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Ik kon ook geen kaartjes krijgen, echt balen. Zelf ziet via mijn ziggo abo. Maar Lissabon das ook geen straf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  20. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Lol wilde jij ook gaan, ik heb ook nog 2 kaartjes voor keulen 3 dagen voor ziggo
     

Deel Deze Pagina