Walkera runner 250/advanced ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door aluuh, 27 aug 2015.

  1. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Weet iemand trouwens als dat gaat werken, ik wil er nu langzaam zelf een gaan bouwen, met mijn devo7 zender en heb al een devoRX601 ontvanger.
    Iets met een zmr frame of die nieuwe sharpu frame van getfpv.
    Ik wil daarmee nog wel op 3s blijven vliegen, en ben aan het uitzoeken wat ik allemaal nodig heb
     
  2. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Ik ben ook aan het kijken of ik iets zelf kan bouwen.
    Waarom heb je gekozen voor een DevoRX601 en niet de DevoRX701? Ik heb er nog geen verstand van, moet me er nog in gaan verdiepen.
    Ben aan het denken aan een QAV250 G10 maar dat is een redelijk prijzig maar word goed over geschreven.
    Maar de ZMR frame of de Night Hawk van emax lijken me ook wel wat en is een stuk goedkoper.

    Ik zal binnenkort mijn boodschappen lijstje posten, dan kan je vergelijken.

    Heb trouwens weer heerlijk gevlogen op een super veld. 2 x goed gecrashed maar geen serieuze schade.
    Ben alleen een dempertje verloren van de camera. heb een filpje op youtube gezet.
    Ik vraag me af wat er bij de eerste crash gebeurde :eek:,.. ineens nam hij een duikvlucht en maakte een ongewende flip, en ik zat niet op acro mode en ik heb een de fix voor de FOD erin zitten.


    Geen schade maar wel leuke beelden.
    Hoop vandaag mijn cloverleafs binnen te krijgen en dan kan ik lekker FPVen, en langs de bomen gaan ipv er doorheen.;)
     
  3. Cobra78nl

    Cobra78nl

    Lid geworden:
    28 okt 2015
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Gelderland
    Voor het eerst een Drone aangeschaft en aangezien ik van snelheid en racen houd, gekozen voor de Runner 250 Advance i.c.m. de Devo F12e. Fpv
    Nou heb ik de eerste paar vluchten achter de rug maar de afstelling is naar mijn idee nog niet echt goed gegaan. trim e.d.
    Is er iemand bekend met de 250 Advance i.c.m de Devo F12e en hoe je de Devo F12e correct in dient te stellen?ook voor de OSD.
    Ik merk dat mijn Technisch Engels de afgelopen jaren erg slecht is geworden, een Nederlandse Handleiding zou voor startende vliegers als ik
    geen overbodige luxe zijn :)

    Gr Marcel
     
  4. frank2026

    frank2026

    Lid geworden:
    26 okt 2015
    Berichten:
    32
    Locatie:
    haarlem
    Marcel,
    Beeld op de F12e, is dat ok ?
     
  5. Cobra78nl

    Cobra78nl

    Lid geworden:
    28 okt 2015
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Gelderland
    Ja hoor beeld is prima! Alleen jammer dat de OSD niet helemaal correct werkt zoals het hoort te doen.
     
  6. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  7. Bascrx

    Bascrx

    Lid geworden:
    22 dec 2015
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Diever
    Hallo!

    Ik ben nieuw hier en na lang overwegen om een drone aan te schatfen ben ik eindelijk zo ver, nu ben ik dus opzoek naar een goeie drone. Echter wil ik eerst niet meer uitgeven dan rond de 400 euro.
    Mijn oog is gevallen op de Walkera runner 250 of de advance versie hiervan welke tegen een leuke prijs aangeboden worden.
    Echter moet ik hierbij een goggle kopen om de fpv te kunnen zien. Nu zag ik dat je met een andere controller waar een schermpje opzit ook de fpv kan zien, zoals de Devo F12E.
    Nu kan ik alleen maar deze drone met de Devo 7 transmitter vinden, weet iemand waar ik de Runner 250 met Devo F12E of iets soortgelijks kan vinden?
    En is er iemand mee bekend of je deze beelden ook rechtsreeks naar je computer kan sturen of eventueel een opslag systeem kan maken op de drone zodat je gelijk de beelden kan opslaan die je maakt tijdens de vlucht?

    Hoop dat iemand mij verder kan helpen.

    Groetjes Bas!
     
  8. wim62

    wim62

    Lid geworden:
    7 apr 2012
    Berichten:
    438
    Locatie:
    Arnhem
  9. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Of kijk eens naar een emax nighthawk 250. Ik had ook een runner 250 maar is redelijk breekbaar. Emax kan stukken beter tegen crahes.
     
  10. Bascrx

    Bascrx

    Lid geworden:
    22 dec 2015
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Diever
    Ja ik heb een runner 250 advanced gevonden op DX.com. is een hele complete drone voor €403,54.
    Ik wil deze graag kopen, heeft iemand ervaring met deze chinese sit? En weet iemand hoeveel ik bij zou moeten betalen op de douna eenmaal thuis aangekomen?
    Ik heb wel ervaring met chinavasion daar bestel ik mijn telefoons vandaan maar hun zetten een lagere aanschaf prijs op de verpakking waardoor je weinig tot niets extra betaald..
    Iemand ervaring?
     
  11. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Douane pakt tegenwoordig bijna alles. Je moet FF invoer calculator invullen. Komt ongeveer 30% bij.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2016
  12. Bascrx

    Bascrx

    Lid geworden:
    22 dec 2015
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Diever
    Ja ik heb m besteld.. Ze zetten een iets lagere prijs (30%-60%) op de verzendbon. Dus moet wel iets bij betalen als ie bij me thuis komt maar ik denk nog steeds een hele goeie deal.
     
  13. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Bij mij stond 50 euro op pakketje maar had een slimme douane gast. Maar je kunt het proberen. Waarschijnlijk krijg jecal bericht voor het in vliegtuig word gegooit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2016
  14. bertjeu

    bertjeu

    Lid geworden:
    12 mrt 2013
    Berichten:
    3
    Locatie:
    zeist
    ik heb het zelfde setje aan geschaft bevalt wel maar ben op zoek naar de standaart instellingen heb het idee dat de gps niet werkt
     
  15. Limburg-Weert

    Limburg-Weert

    Lid geworden:
    17 feb 2017
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Limburg, Weert
    Hey aluuh. Ik zag dat je stukken kon printen voor de walkera 250. Ik heb nu de advanced versie gekocht maar ik wil die wat verstevigen. Als je die nog kan maken, welke verstevigings mods kun je maken? En wat kosten ze? En zijn ze campatibel met de advance?

    En wat heb jij gedaan om de FOD op te lossen? Mij lijkt die instelling op de devo7 dat de props blijven draaien niet geweldig.
    Ik zag laatst een filmpje van iemand die zei wat contacten van de motortjes te hebben gesoldeerd.
    Wat is volgens jou DE manier om de FOD op te lossen?

    Sorry dat ik je zo overval haha. Ik heb nu eergister mijn walkera runner 250 advance binnen gekregen. Maar die FOD is toch echt wel een ding.
    Maar hij reageerd ook traag op het gas lijkt wel. 10x langzamer dan alle youtube filmpjes. Doe ik iets fout?

    Nogmaals sorry voor de enorme vragenlijst. Maar ik ben de enige van mijn vrienden die een drone heeft. En niemand die ik ken heeft er ervaring mee. Dus ik zoek iemand met ervaring. Het liefst ook met een walkera runner 250 (advance). En in de GPS mode blijft hij wel hooveren maar vliegt hij als het ware rondjes met een doorsnede van 2 tot 3 meter. Dat is ook een stuk stabieler in de filmpjes. (Rode lampje voor gps ontvangst knipperde 5x)

    En ik wil ook die tri blades gaan bestellen. Voor betere acceleratie en meer stabieliteit.
    Maar hoe moet ik deze bevestigen op de walkera?

    Pls help. Iemand... Ik kan wel wat hulp gebruiken...
     
  16. Limburg-Weert

    Limburg-Weert

    Lid geworden:
    17 feb 2017
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Limburg, Weert





    Dit filmpje had ik gezien. Dat verklaard ook misschien al die reacties op forums in het engels waar ze allemaal klagen over een uit de lucht vallende runner zonder reden terwijl ze de instelling van het gas hadden aangepast voor de fod.

    Kan iemand misschien bevestigen dat dit klopt?
     

Deel Deze Pagina