warbird en schaal F4c meeting pampa 2013

hallo allemaal,
hier een beetje eerste informatie

voor de eerste maal organiseren we een warbird en schaal fly inn,
en voor de 3 maal de F4c schaal meeting

warbirds en schaal toestellen mogen vliegen op 22 en 23 juni 2013,
op zondag is er dan de schaal meeting maar de aanwezige warbirds en schaalmodellen mogen dan ook vliegen, natuurlijk rekening houdende met de schaalwedstrijd

voor zij die graag zaterdag en zondag komen voorzien we plaats voor de camper
we gaan er gewoon een gezellig weekend van maken
dus iedereen welkom

we gaan gewoon een lijstje maken hier op het forum en dan zien we wel waar we komen
groeten
dirk
pampa modelfighters

en zo de eerste staat er al
01 dirk van vlasselaer, t6 texan, spitfire, p47

jammer ik heb me net op gegeven voor de oldtimer meeting in Bergeijk van 22 juni
Anders had ik graag het hele weekend gekomen , Ik ga misschien wel proberen om zondag mee te doen met de sportschaal.

Hierbij wil ik als clublid zeker deelnemen...
02 Gust Jaenen, Fokker DVII, Fokker Dr1, Ryan PT20, P51 Mustang, Blackburn Monoplane, Fieseler Storch, enz...

02 Gust Jaenen, Fokker DVII, Fokker Dr1, Ryan PT20, P51 Mustang, Blackburn Monoplane, Fieseler Storch, enz...
03 Jan Hermkens; B-17 Flying Fortress(4m), P-61 Black Widow (3,10m), of P-47 (2,10m) of Waco YMF (1,85m). Graag Kamperen met caravan.

groetjes,
Jan

Dirk,

tellen een Lancaster en Me-323 ook als warbird ? :-)

Anyway, buiten de toestellen van jou waar ik wel eens mag vliegen, schrijf ik me ook alvast in !

03 Jan Hermkens; B-17 Flying Fortress(4m), P-61 Black Widow (3,10m), of P-47 (2,10m) of Waco YMF (1,85m). Graag Kamperen met caravan.
04 Davy Carmans, Stuka, Lancaster, Me-323, ... Geen camping

De schaalwedstrijd ligt buiten mijn niveau, dus waarschijnlijk enkel op zaterdag !

Groetjes,

Davy

volgens mij valt dat er wel onder ja
het zijn bijde warbirds
een c 47 mag ook bv
ik moet eve kijken maar denk dat ik ook kom

Dirk ,

Ik heb me ook toevoegt aan de lijst .

05 Johnny Bastiaansen , F8F Bearcat , Beechcraft T-6 ,Bell P 39 Airacobra,TF P 47

Lap! 2 Airacobra's en normaal zie je die nooit!

05 Johnny Bastiaansen , F8F Bearcat , Beechcraft T-6 ,Bell P 39 Airacobra,TF P 47
06 Rob de Wildt, TF P51 / ESM P39 / ESM Hawker Tiffy / geen camping

fly inn

hallo rob
welkom, er komen zeker nog 2 x esm fw 190, esm lavochkin, esm spitfire, en misschien kan eric van big planes ook nog komen met enkele toestellen
groeten dirk

We proberen om tegen die tijd 5 ESM toestellen ter demo voor te vliegen.
Samen met de al aanwezige toestellen geeft dat een mooi overzicht van het ESM gamma. Ook in Oss zal van alles uit de ESM "stal" te zien zijn.

Mogelijks kom ik ook met TF B25 elektro en ams
Als mijn ESM Tigercat F7F elekro klaar is dan gaat deze ook mee.
Als tigercat niet klaar raakt dan gaat de ESM Stuka elektro mee.
maar eerst even zien of ik kan vrijmaken...

dit word een mooie verzameling esm toestellen, mogelijk komen er nog enkele grotere toestellen zoals de meister p 47 en carf corsair, de plaats en piste is zeker groot genoeg
groeten
dirk
pmf

Een upje voor de clubje

Voorlopige deelnemers :

05 Johnny Bastiaansen , F8F Bearcat , Beechcraft T-6 ,Bell P 39 Airacobra,
TF P 47
07 scaleflyer, TF B25 elektro of ESM Tigercat F7F elekro

Grt johnny

als ik wat klaar kan krijgen en het weer meezit kom ik ook(wellicht met nog een clublid/schaalvlieger)
wel nog niet zeker met welk toestel, maar ik zet ze erop!

05 Johnny Bastiaansen , F8F Bearcat , Beechcraft T-6 ,Bell P 39 Airacobra,
TF P 47
07 scaleflyer, TF B25 elektro of ESM Tigercat F7F elekro
08 Chris Horré , fokker dr1(1/3)/spadxIII(1/4)/morane saulnier parasol(1/6)/gilmore red lion??(arf)alles op 2,5Mhz

Back