De hobby begint langzaam wat uit te breiden en ga een nieuwe hexa bouwen. Gebruik hiervoor wel mijn oude Naza versie 1 controler met V2 software. Werk nu nog met een Spektrum DX6i en komt wat kanalen te kort.
Nu lees ik heel wat positiefs over de nieuwe zender van FrSky de Taranis.
Als ik het goed begrijp wordt hij met een 8-kanaals ontvanger geleverd.
De vragen die ik heb zijn:
- Lees iets over het grote bereik van deze zender ten opzichte van andere zenders. Is dit daadwerkelijk zo en valt de zender wel onder de Nederlandse wetgeving?
- Zie diverse soorten ontvangers en telemetrie ontvangers, maar ik zie door de bomen.... Wat heb je echt nodig en wat doen de opties?
- Naast de normale besturing, zijn de opties die ik nodig heb: besturing gimbal, extra kanaal voor het schakelen tussen 2 camera's via een videoswith, extra vrij kanaal voor latere opties.
Nu lees ik heel wat positiefs over de nieuwe zender van FrSky de Taranis.
Als ik het goed begrijp wordt hij met een 8-kanaals ontvanger geleverd.
De vragen die ik heb zijn:
- Lees iets over het grote bereik van deze zender ten opzichte van andere zenders. Is dit daadwerkelijk zo en valt de zender wel onder de Nederlandse wetgeving?
- Zie diverse soorten ontvangers en telemetrie ontvangers, maar ik zie door de bomen.... Wat heb je echt nodig en wat doen de opties?
- Naast de normale besturing, zijn de opties die ik nodig heb: besturing gimbal, extra kanaal voor het schakelen tussen 2 camera's via een videoswith, extra vrij kanaal voor latere opties.