Welke moet ik kiezen? (beginner)

• Topicstarter Topicstarter boudemaniak
  • Startdatum Startdatum
B

boudemaniak

Guest
hey,

ik heb ooit zo'n PicooZ gekregen, was wel een leuk dingetje.
Nu wil ik een grotere kopen, maar ik ben nog steeds een beginner. Ik heb dus 4 modelletjes gevonden die wel leuk zijn. Weet iemand welke het beste/leukste is?

1. E-sky Lama V3 Hobbytrade te Koop Aangeboden op Tweedehands.net

2. New Falcon 40 4-Channel rc helicopter Remote Radio Control RTF (New Improved Version) w/ 4-Channel Transmitter

3. Horizon Hobby: Blade CX RTF Electric Coaxial Micro Helicopter by E-flite (EFLH1200)

4. Silverlit X-Ufo by: Silverlit - Hobbytrade

het gaat echt om leukheid he, niet voor professioneel vliegen en trainen enzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja ik zit met dezelfde vraag.

dit falcon 40 is volgens mij een oude versie van de walkera 4#3

de genoemde versies hebben volgens mij allemaal gyros' om spinnen tegen te gaan

er zijn echter ook wat Low budget varianten op deal extreme
deze hebben waarschijnlijk een hoge fun factor maar zijn weinig aanpasbaar.
ze gebruiken een horizontale staartrotor om de helicopter te tilten zodat hij naar voren vliegt.

als iemand hier nog ervaring mee heeft.

IR versie
DealExtreme: $24.11 New 3-Channel 3D Pocket R/C Helicopter (1822B-3)

RF versie
DealExtreme: $49.77 3-Channel R/C Helicopter Set

DealExtreme: $48.50 3-CH Radio Frequency Mini R/C Helicopter

Dus de falcon is wel een hele leuke?

ik wil later misschien ook nog een camera'tje aan plakken enzo.
Ik dacht trouwens aan de X-ufo omdat deze er toch heel interressant uitziet.

Ik kan nog niet echt kiezen, weet iemand de voor en nadelen van de vier?

ik vind de x-ufo nog steeds vet omdat ie gewoon heel stabiel is denk ik, en ik wil toch voornamelijk indoor vliegen. Welke denken jullie?

Aan een x-ufo zul je weinig plezier beleven denk ik :(
Zoek maar eens wat rond hier op het forum.....................