Welke Range extender voor Phantom 3 advanced

Discussie in 'Multicopters' gestart door herbieferbie, 18 sep 2017.

  1. herbieferbie

    herbieferbie

    Lid geworden:
    2 jul 2013
    Berichten:
    174
    Locatie:
    Rotterdam
    Gisteren eens op het gemakkie ruim een kilometer weggevlogen en dat ging prima, Gezien de capaciteit van de batterij zou het prima nog wat verder kunnen maar dat durf ik niet zo, geen goede ervaringen met rth op grotere afstand, met name omdat het zoooo traag verloopt. Dan is de batterij snel op.
    Sommige zeggen waarom zou je verder als een km willen, nou omdat het kan.
    Argtek range extender , en Itelite dat zijn de 2 die ik het meest tegenkom.
    Benieuwd naar de mening van mensen die ervaring hebben met 1 van deze 2, de voor en nadelen, lastig of niet lastig in te bouwen etc etc
     
  2. herbieferbie

    herbieferbie

    Lid geworden:
    2 jul 2013
    Berichten:
    174
    Locatie:
    Rotterdam
    Niemand een mening of ervaring ermee ?
     
  3. KevinG

    KevinG

    Lid geworden:
    14 jul 2014
    Berichten:
    531
    Locatie:
    Goes, Zeeland
    Die range extender is echt niet nodig, een failsafe kun je ook weer uit zodra je terug binnen bereik bent, een range extender kan verder ook weer andere problemen opleveren.

    Maar als je je quad niet vertrouwd met rth/failsafe, dan moet je er ook niet meer mee vliegen en het probleem eerst oplossen, je moet op je machine kunnen vertrouwen, mocht er ergens een probleem zijn dan zal dat in een noodsituatie ook voor kunnen komen, en dat wil je niet.
     
  4. bzb

    bzb Guest

    haal op me gemakkie 2.5 km en rth is bij mij full speed
     
  5. MacIak

    MacIak

    Lid geworden:
    10 sep 2011
    Berichten:
    517
    Locatie:
    Mordor
    Oooo! Dat mag helemaal niet, op 1km kan je die niet zien en dat is verboooden! ;)

    Ik heb nog een ItElite DBS02.2 liggen (enkel paneel), wordt gezegd dat dat heel goed werkt met P3A. Mag je van mij hebben. Stuur maar PB.
     

Deel Deze Pagina