Welke rc buggy/truggy? help

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Daywalker1974NL, 3 jul 2015.

  1. Daywalker1974NL

    Daywalker1974NL

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    25
    Locatie:
    Limburg
    Hallo,

    Ik wil graag een buggy/truggy kopen.
    Maar..... welke?

    Ik ben nieuw in RC ik heb al 3 crawlers waarvan 1 zelf gebouwd maar wil er iets bij.

    De schaal is 1:10 of 1:8 maakt niet veel uit wel electric.
    Ik heb een paar merken die mij aanspreken maar wie kan mij uit ervaring vertellen welke stabiel is en makkelijk te upgraden i.v.m. parts.

    Merken wat mij dus aanspreken zijn:

    Arrma.
    HPI
    REELY

    Ik wil er outdoor mee rijden (voor de Limburgers de rodebeek in Brunssum) grote vlaktes waar je mooi kunt rijden lijkt me.

    Wie kan mij adviseren?

    tnx.
     
  2. fromp

    fromp

    Lid geworden:
    2 feb 2015
    Berichten:
    15
    hangt er vanaf wat je wil investeren he, zelf rijd ik met TLR 22-4 en mijn e eight is in bestelling. zijn bouwpaketten en relatief duur maar wel kwaliteit en weinig tot geen upgrades beschikbaar vermits alles er standaard opzit. Wil je echter een robuuste wagen RTR die iets kan hebben en niet te duur is kan ik tundertiger eb-4 g3 aanbevelen. maar ja, dit is persoonlijk en keuzes maken voor een ander gaat nu eenmaal niet, beste wat je kan doen is eens ronkijken wat je wel iets lijkt en van daaruit op fora de ervaringen van anderen die deze wagens hebben of gehad hebben bekijken zodat je een idee hebt of deze wagen prijs/kwaliteit goed zit.
     
  3. Daywalker1974NL

    Daywalker1974NL

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    25
    Locatie:
    Limburg
    tussen de 400 en 450 wil ik er wel aan uitgeven.
     
  4. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.339
    Locatie:
    Zwolle
    Dat is niet erg veel voor een 1:8 auto.
    Een tweedehands HPI Vorza misschien?