Wie kan mij wat vertellen over WLC Winterswijk

Discussie in 'Verenigingen' gestart door martkrui, 18 jun 2010.

  1. martkrui

    martkrui

    Lid geworden:
    27 aug 2009
    Berichten:
    129
    Locatie:
    Oost Gelderland
    Na wat pogingen zelf te leren vliegen toch besloten dat het waarschijnlijk verstandiger en leuker is om wat hulp te zoeken.

    Aangezien ik in Winterswijk woon is WLC natuurlijk logisch... helaas heb ik iedere keer geen tijd als ik mensen daar zie vliegen, en als ik wel tijd heb zie ik er niemand.

    Wie kan mij vertellen wanneer een goed moment is om langs te komen zodat er evt ook iemand is die mij even te woord kan staan ?


    Een grote vraag van mij is : Wanneer mag je vliegen als lid ? Iedere dag als je zin hebt ?

    -update-
    (Naar het info mail adres heb ik al eens wat gestuurd, maar daar heb ik helaas geen antwoord op gekregen)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  2. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
  3. nexxt

    nexxt Guest

    Winterswijk mag niet alle dagen van de week vliegen dus waarschijnlijk is dat het probleem een andere optie voor jouw is Vreden Duitsland, ERMVC Eibergen deze hebben ruimere vliegtijden.
     
  4. martkrui

    martkrui

    Lid geworden:
    27 aug 2009
    Berichten:
    129
    Locatie:
    Oost Gelderland
    Okay, bedankt voor de info... dat verklaart waarom er soms niemand is.... ik zal er gewoon wat vaker langs proberen te gaan.... (en eens kijken wat ik kan vinden over de andere clubs)
     
  5. martkrui

    martkrui

    Lid geworden:
    27 aug 2009
    Berichten:
    129
    Locatie:
    Oost Gelderland
    Even een kleine aanvulling op dit oude topic voor de volledigheid: Ik ben nu al een paar jaar lid en zit inmiddels ook in het bestuur.
    Wij (de WLC) zijn per mail en Facebook bereikbaar en daar wordt ook op gereageerd.

    Wat hierboven genoemd werd over vliegbeperkingen is niet correct. Binnen de huidige vergunningen mogen wij iedere dag vliegen. Vrijdag avond en zondag middag zijn onze vaste dagen maar zomers word er op de doordeweekse avonden ook wel eens gevlogen.
     

Deel Deze Pagina