Wie kan mijn Hexacopter lasersnijden/frezen?

Discussie in 'CNC' gestart door stefanhh, 22 sep 2013.

  1. stefanhh

    stefanhh

    Lid geworden:
    19 sep 2013
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Delft
    Hallo iedereen,

    Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen met het lasersnijden of frezen van mijn ontwerp. Mijn ontwerp bestaat 1.5mm dikke aluminium onderdelen. Kan je mijn ontwerp niet van aluminium maken maar wel van een ander materiaal. Laat dit dan graag ook even weten.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn hexacopter gaat 6x 15inch (39 cm) carbon props dragen die 1,5kg aan lipo batterijen ongeveer 15 a 20 minuten in de lucht moeten houden. Ook gaat mijn hexacopter een zelfontworpen gimbalsysteem dragen met een Gopo 3 black edtion.
    Ik zelf wacht nog op één onderdeel, dan kan ik een paar maten aanpassen en kan ik over tot productie. Natuurlijk vind ik het niet erg om een vergoeding te geven mocht je mij willen helpen.

    Ik wacht op jullie reactie!

    Groeten,

    Stefan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.350
    Locatie:
    Gavere/België
    Ken daar niet veel van, maar zal een zwaar ding worden in alu zeker?
    Als je een kunststof kunt overwegen en door de constructie genoeg stijfheid kunt halen, ga dan voor PET, ABS of zo. Taai, goed te lijmen, lichter,...
     
  3. LED-Maniak

    LED-Maniak

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    272
    Wat zijn de afmetingen van de hexacopter? Ik kan eventueel voor je lasersnijden. Wel alles behalve aluminium, carbon of ander metaal.. Heb recent voor iemand zijn quadcopter een paar frame delen gelaserd. Hij gebruikt ze als mal om er een glasvezel frame van te maken(kunststof an sich is overigens behoorlijk sterk).
     
  4. klessik

    klessik

    Lid geworden:
    11 mrt 2014
    Berichten:
    2
    Lasersnijden

    Heb onlangs onderdeeltjes laten snijden bij keasupport.nl. Ken ze via de studie en leveren mooi werk! niet duur ook
     
  5. CenobiteNL

    CenobiteNL Guest

    Lasersnijden en vrezen

    Kwam deze laatst tegen. Ook klein spul en op maat. lazersnijden en vrezen.

    Gesneden.nl
    Welkom

    Groet,
    Ceno
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2014

Deel Deze Pagina