Wild hawk vliegtuig

Discussie in 'Beginners' gestart door jsk, 20 jun 2009.

  1. marcel73

    marcel73

    Lid geworden:
    7 sep 2007
    Berichten:
    834
    Locatie:
    Suestra (limburg)
    kijk eens naar deze link easy star zo goed als nieuw voor 110 euro

    wie weet kun je nog wat handelen hij staat te koop hier op het forum

    <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  2. DryUrTears

    DryUrTears Guest

    Mooi vliegtuig ja!
    Maar ik kan voor de easystar geen reserve stukken bestellen dus koop ik hem niet ;).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  3. marcel73

    marcel73

    Lid geworden:
    7 sep 2007
    Berichten:
    834
    Locatie:
    Suestra (limburg)
    Denk dat je die niet nodig zult hebben hoor. Niet zo negatief ik zie bij ons op de club er genoeg vliegen zo snel gaan die niet stuk. denk dat velen deze mening delen. zeker als je een leraar bij de hand hebt.
     
  4. DryUrTears

    DryUrTears Guest

    Ja maar toch zal hij ooit kapot geraken hé ;) of zal hij te zwaar worden door de lijm en de tandenstokers :p
     
  5. Martijn G

    Martijn G Guest

    Dat kan wel hoor, kijk hier maar eens: Multiplex Modellsport
     
  6. marcel73

    marcel73

    Lid geworden:
    7 sep 2007
    Berichten:
    834
    Locatie:
    Suestra (limburg)
    Als je zo ver bent, ben je toe aan een nieuwe uitdaging hoor, dan ga je echt niet meer geld inversteren in de easystar.
     
  7. DryUrTears

    DryUrTears Guest

    Zoals ik zeg "IK" kan geen reserve stukken voor de easy star bestellen!

    @marcel toch zou ik graan nog een werkend vliegtuig hebben hoor en men wildhawk houden! eventueel verbeteren!
     
  8. marcel73

    marcel73

    Lid geworden:
    7 sep 2007
    Berichten:
    834
    Locatie:
    Suestra (limburg)
    ik geef het op hoor.

    bi jdeze zou ik zeggen kopen die wildhawk en succes ermee
     
  9. jsk

    jsk Guest

    Easystar is echt top. Zat niet in mijn buget anders zeker gedaan. Maar de hawk is ook zeker een toppertje heerlijk ding.
    Maar nu wil ik nog 1 vliegtuig en dan wil ik het wel voor gezien houden dus niet meer. En het moet wel weer rtf zijn. Als het zou kunnen zou ik dan wel even langs de red eagels gaan voor even in laten vliegen en even een klein proeflesje.

    Mijn keusen valt eigenlijk de op art/tech cessna 182 ziet er goed uit sommige mensen hebben er op leren vliegen zonder instrectuur maar ik wil het wel doen met instrecht teur.

    Nadelen
    Snel kapot. Kan niet tegen wind.

    Ovgrens ook een vraagje over de red eagels hoe is de sweer daar? Het was leuk en genieten bij de afc club maar niemand kende de easystar en de gene die hem wel kende kraakte hem allen maar af en vedder zaten er allen maar 60 plussers een beetje het punt van me ouders waarom ik niet op een club mag. Ik vraag me dan ook af hoe het zou zijn bij de red eagels.
     
  10. jsk

    jsk Guest

    Gister bij conrad 1 antenne gekocht (Van reely koste 9.99 vond ik wel duur voor 1 antenne) 1 prop met meenemer. En 1x roeren want mijn hoogte roer is bij een stukje gescheurt zeg maar en ik durf er nu niet mee te vliegen want dan kan de heele achterkant uitelkaar vallen. Ik verwacht alles more binnen en kan ik weer het luchtruim kiezen. Nu hoef ik niet te lopen naar me weiland maar ik kan via het ijs en dan kan ik daar gelijk stijgen en landen. Dus ik verheug me er al op.
     
  11. Lindert

    Lindert

    Lid geworden:
    12 nov 2009
    Berichten:
    1.500
    Locatie:
    België
    Waar is je hoogte roer gescheurd?
    In de kant waar het kan bewegen?( dat dunne laagje isimo)
    als het daar is kun je dat met plakband oplossen, als het echt gescheurd is : nieuwe kopen ik dacht dat het 16.94 was incl verzendkosten voor de roeren
     
  12. jsk

    jsk Guest

    pfff geen idee hoe ik dat moet zeggen. Maare gister een nieuwe besteld dus morge binnen. Heb er zin in
     
  13. jsk

    jsk Guest

    net alles binnengehad. De antenne is anders dan de mijn wh en past er niet in. Wel jammer maar dat heb ik al opgelost. De prop zit er ook weer op en extra strak. En de nieuwe roeren zitten er ook al op. Waar ik wel van stond te kijken is het kleurverschil me oude roeren zijn echt licht rood en die nieuwe echt mooi donkerrood.
     
  14. jitze

    jitze PH-SAM

    Lid geworden:
    9 apr 2007
    Berichten:
    3.239
    Locatie:
    Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles
    Dat zul je het beste kunnen bepalen als je gewoon langskomt.
    Ik heb het altijd naar mn zin op de club hier. Zoals bij iedere andere club ook hier vooral 60 plussers, maar ook ook jongere leden (zoals ik).
    De easystar kennen ze hier in ieder geval wel!

    Als het weer wat lekkerder weer word in het voorjaar moet je anders gewoon een paar dagen van tevoren even laten weten als je wilt komen (PM), dan regelen we even wat.
     
  15. jsk

    jsk Guest

    okej zal ik doen.


    Ik hoop dat het vanavond wat minder waait hier dan kan ik nog even vliegen
     
  16. Lindert

    Lindert

    Lid geworden:
    12 nov 2009
    Berichten:
    1.500
    Locatie:
    België
    Hier waait het in iedergeval mer ukwinden van 100-120 per uur...

    Ik ga straks een vliegen.. ^^
     
  17. jsk

    jsk Guest

    hier waait het nog steeds volop. Ben benieuwd of het over 30 min beter is
     
  18. Lindert

    Lindert

    Lid geworden:
    12 nov 2009
    Berichten:
    1.500
    Locatie:
    België
    Niet proberen hé of je mag een hell nieuw vliegtuig kopen op Conrad :p
     
  19. Lindert

    Lindert

    Lid geworden:
    12 nov 2009
    Berichten:
    1.500
    Locatie:
    België
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  20. jsk

    jsk Guest

    ziet er wel leuk uit maar nee. Is nogal duur
     

Deel Deze Pagina