Wk!!! Mac!! Vlijmen!! 2011

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
B

bzb

Guest
staat dit er al op? hhm nou ja ander bij deze:

(knip en plak werk)

Het begint weer koud, nat en vies te worden.... Tijd voor het Winterkampioenschap!
Net als vorige jaren zullen ook deze winter weer de nodige paardenkrachten door de manege heen ploegen!

Bij de 2de race op 18 december hebben we al extraatje een vintage heat toegevoegd voor de liefhebbers! De regels zijn het zelfde als de vintage race deze zomer: De auto moet 10 jaar uit productie zijn en moderne elektronica is toegestaan. (Uiteraard is het op de andere dagen ook mogelijk om met je vintage auto te rijden maar niet in een aparte klasse.)

De overige informatie is hieronder te vinden:

Datums
- 30 Oktober 2011
- 18 December 2011
- 12 Februari 2012

Klassen
Buggy 2wd
Buggy 4wd
ShortCourse 2wd
ShortCourse 4wd

Vintage 2wd (alleen op 18 dec!)

De Locatie
Manege Jecori
Hondsberg (ter hoogte van nr. 8)
Rosmalen

Parkeren
We verwachten aardig wat mensen, dus zet de auto's
goed langs de kant weg.
Zodat de bewoners van het woonhuis achter de manege
er altijd nog uit kunnen.
Het is toegestaan om langs te weg te parkeren aan de
kant van de manege

Planning
- 7:30 Hal open
- 8:30 Begin Inschrijving / aanmelding
- 9:00 Einde Inschrijving
- 9:30 á 10:00 Start kwalificaties

Huishoudelijke zaken
- We zijn te gast, dus gedraag je ook aub als zodanig.
- Roken kan maar moet buiten, en aub het vuil in de
vuilniszakken deponeren.
- Het wordt op prijs gesteld als je na de race zou willen
meehelpen met het opruimen van de baan en de
stelling.

Inschrijven
Voorinschrijvingen kan via: inschrijving.macvlijmen[at]gmail.com
(Naam, Transponder, Frequentie, Klasse & Wedstrijddag)

Tot in de manege!

Da's nou weer jammer. De eerste en de laatste vallen samen met offroad in Haarlem.

** herstel, bij nadere beschouwin blijken de race's toch niet samen te vallen **

Laatst bewerkt:
Ik ben vd partij! Dit wordt mijn vuurdoop op wedstrijdniveau... Be gentle with me.... Ik heb alleen geen klaptafel. Stoel kan ik nog wel regelen. Is dit een probleem?

Wat moet je precies doorgeven vd transponder? Ik heb hem vandaag geregistreerd nl.

Laatst bewerkt:
?? ok :) nou komt allen op deze zandbaan, vooral sc's zijn nog wel eens in de minderheid

Kan er eventueel ook nog wat duidelijkheid gegeven worden over de volgende zaken (sorry dit is mijn eerste keer dat ik aan een wedstrijd meedoe en mijn 2e keer dat ik uberhaupt op een parcours rijdt, dus ik slaap al 3 weken slecht ;-)
-Is er een catering of moet je zelf spullen meenemen? Indien catering, kun je pinnen?
-Enige inschatting wanneer het is afgelopen?
-Is het nog mogelijk om in de ochtend (tijdens het inschrijven) op de baan te rijden?
-Is het de bedoeling dat ik een haspel meeneem of alleen een verdeeldoos?
-Rijden mensen met een nickname of hebben ze hun echte naam in de transponder staan?
-Wat zijn de inschrijfkosten?

Bedankt alvast.

er is altijd catering geweest van de klasse extreem goed, zal er nu ook wel weer zijn denk ik, cash betalen

meestal wel voor 6 uur klaar

hoe vroeger hoe meer je kan rijden, mits baan gereed

neem aan haspels mee wat je hebt, beter eenhaspel, heb je alleen een verdeler valt dat wel ergens bij te prikken, neem liefst beide in ieder geval mee

geen idee hoe dat werkt met transponders, ik heb mijne niet geregistreed

inschrijvkosten dacht ik 8 euro of daarbij in de buurt (5 tot 10 euro)

info day at the races pdf'je van janus:

https://docs.google.com/document/edit?id=1fQif7WKtwXdjAeXI1WUufHIjmwafQrDmnH5-dPEKUB0&hl=en&pli=1#

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou de baan ligt. Het is een lang en technisch circuit geworden met veel bochten en redelijk wat jumps ook. Ik heb al een accu leeggereden met Slashbasher zijn hong nor en hij is echt leuk om te rijden. Morgen ben ik er helaas niet bij ivm werk maar ik wens degenen die gaan alvast veel plezier!

EDIT: en voor de mensen die twijfelen. De baan is echt de moeite waard!!

Laatst bewerkt:
Helaas zal ik er morgen niet bij zijn, was wel gepland, vandaag bijna de hele dag aan de auto gewerkt. Hoop volgende keer wel te kunnen komen.

ik kom morgen ne goeie dag zeggen en eens langs de zijlijn staan . en eventueel de schum rijders zie er zijn wat helpen maar verder dan dat zalt niet gaan . groeten en tot morgen

Was een topdag wat mij betreft. Goede organisatie, leuke baan (maar erg listig voor deze beginner!), vriendelijke tafel-collega's, behulpzaamheid... Met andere woorden een en al kerst-gedachte :P.

Helaas werd er wat gebeukt na de finale races, maar ik ben er nog goed vanaf gekomen...
Nu mijn probleem met mijn ESC eens oplossen, ik snap er nl helemaal niets van!

Ik verwacht dat er nog wat Truggy's te koop gezet gaan worden, na deze dag ;-).

Tot de volgende!

Gr.

Laatst bewerkt:
ja het was voor mij ook weer een super leuke dag.
maarja je mag ook niet klagen als je wint;)
een mooie baan lag er,en toen de lijn er eenmaal ingereden was kon je er echt gebruik van maken om snel rond te komen.

ik zou zeggen op naar 18dec ik heb er nu al zin in.

Ja, was een top dag

Top 3:

2wd

Zowel Wesley, Tom en Arjan gingen ongeveer even hard rond. Maar Wesley had nog over en kon gecontroleerd winnen. Tussen Arjan en Tom was het wel erg close, maar Tom bewees toch maar weer eens een Manege expert te zijn.

1. Wesley v. Helmond - TLR
2. Tom van Drunen - X6
3. Arjan v.d. Graaf - X6

B1. Patrick Lievens
C1. Mike Knippels

4wd

Ondanks de dominatie van Axel in de kwalificaties had Jan de 1ste finale weten te winnen, dus in de finales erna moest Axel nog even stevig aan de bak. Hoewel het in de 3de finale nipt was wist hij wel de 2e en 3e finale te winnen om zo toch later als Jan te mogen grabbelen. Roel moest even wennen aan z'n Tamiya maar wist toch Tema voor de blijven om zo de 3de plaats veilig te stellen.

1. Axel Kleingeld - AE
2. Jan Nijs - Cat
3. Roel van Drunen - TRF

B1. Michel Meclot

SC

Roy Martens had absoluut geen zin om het er maar een beetje spannend uit te laten zien en won alle kwalificaties en finales met grote overmacht ( lees 1 á 2 rondes op de rest )

1. Roy Martens - HN
2. Jos Hoogsteder - Traxxas
3. Roy Heveling - Traxxas

Laatst bewerkt:
Back