Wl toys borken blade.

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door watdanook, 22 sep 2015.

  1. watdanook

    watdanook

    Lid geworden:
    4 sep 2015
    Berichten:
    44
    Locatie:
    ver weg
    Oke, intressant. Daar heb ik iets aan. Dat is dan bij 3d vliegen ook zo? Het voelt wat langzamer door het gewicht, maar voor de rest geen verschil?
    Wel bijzonder, ik zou denken dat het echt een groot verschil zou maken. Maar het blijft natuurlijk gewicht toevoegen, en dat zou ik niet zo snel doen. Het heeft ook andere nadelen, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen ;)
     
  2. jeroen1987

    jeroen1987

    Lid geworden:
    15 mrt 2015
    Berichten:
    956
    Locatie:
    Wageningen Gelderland
    Er vanuitgaande dat je het over de accu capaciteit hebt denk ik niet dat een aluminium rotorhead dit beïnvloed.

    .....

    Maar heb je wel een zender? Of ben je echt opzoek naar een rtf setje?
     
  3. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    kunststof voor alu vervangen is regelmatig niet handig..
    vaak is juist voor kunststof gekozen, omdat het buigt, en terug veert.
    vaak is de alu "tuning" bij dezelfde klap ook verbogen, alleen buigt het niet terug..
    dus trilling, en andere rare dingen.

    soms is het goed.. vaker niet.
    maar vaak is het doel eerder om visueel een mooiere heli te krijgen, dan mag je jezelf helemaal uitleven ;-)

    ga je dingen aanpassen die het gedrag werkelijk aanpassen, merk je dat trouwens zeer zeker.
    bij die hele kleintjes valt dit enigszins tegen (door het lage gewicht is het zowieso lastig dat ding een beetje op dezelfde plek te houden..)
    andere bladen merk je ook bij deze maat al redelijk goed.. als je ook echt andere bladen neemt.
    andere staartprop merk je ook al goed.
    weglaten van een staartvin is bij die kleintjes vaak een goed idee.. als je buiten vliegt.

    qua 3d, dat is een verhaal op zich
    je hebt niet zo'n heel bijzondere heli nodig om 3d te doen..
    ook geen extreem vermogen. alleen een goede timing, en je moet snappen wat je nu aan het doen bent.
    en veel oefenen..
     
  4. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
    Weet je wat jij moet doen "wat dan ook"
    Bestel bij hobby King een micro qbot. Ben je voor 2 paar tientjes klaar en kan je binnen en ook buiten mee vliegen tot zeker 2bft.
    Stuurbewegingen zijn nagenoeg heli identiek voor de beginsel figuurtjes en is zeer crashbestendig.

    Kan traag, snel (zeker (veel) sneller dan de coaxiale), is 4 kanaals en geeft je een ton plezier voor veel minder geld dan welke wl dan ook.

    Google hem maar is even,toen ik het de eerste keer zag vond ik het ook een lelijk ding,maar heb er toch veel mee geleerd.

    Mvg.
     
  5. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
  6. watdanook

    watdanook

    Lid geworden:
    4 sep 2015
    Berichten:
    44
    Locatie:
    ver weg
    Een quad? Ik zoek geen quad. Ik kan al quad vliegen.
    Meer lol? Daar weet je helemaal niets van. Quad vliegen vind ik geen bal aan. Veel te simpel. Meer lol voor minder geld dan elke wl ook? Haha. Dat is heel erg kort door de bocht, en ook gewoon niet waar.(tenminste, niet voor mij, maar dat is heel persoonlijk) http://www.banggood.com/WLtoys-V955-2_4GHz-4-Channel-Flybarless-RC-Helicopter-BNF-p-81368.html 25 euro, heb je een echte flybarless helicopter. Dan ga ik toch niet zitten klooien met quads, die ik totaal niet interessant vind.
    Ik wil heli vliegen. En 3d leren. Dan heb ik toch helemaal niets aan een quad.

    Als je een heli van 50gr, 60-70gr maakt, dan weet ik eigenlijk wel zeker dat je korter kan vliegen.

    Maar ik ben ook niet heel actief op zoek naar iets nieuws hoor. Ik kijk soms een beetje rond, als er een hele interessante deal langskomt, dan ga ik erop af.

    Iemand heeft het over weghalen van de staartvin, maar die zit er toch niet voor niets op denk ik? Andere staartprops zijn voor mijn model niet te koop, dus dat kan ik niet proberen.
     
  7. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
    Sorry maar ik denk dat jij er nog veel minder van weet, anders opende je zo een topic als dit niet vol half zinloos gezever over een simpel micro helicoptertje..
    Als je er niks van geld kan of wil aan geven aan heli vliegen begin er dan niet aan zou ik zeggen.

    Einde discusie, terug naar de zinvolle draadjes zou ik zeggen.

    Of om het op zen WL TOYS te zeggen.

    GAME OVER.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2015
    Sven75 vindt dit leuk.
  8. watdanook

    watdanook

    Lid geworden:
    4 sep 2015
    Berichten:
    44
    Locatie:
    ver weg
    Haha. Humor is niet aan dit forum besteed...
    Als ik een heli zoek, zoek ik een heli. Lijkt me makkelijk he. Als je dan met het advies kom om een quadcopter te kopen, dan is het inderdaad zoals je heel goed zegt, slap gezever.
    Als ik bij jou kom, ik wil een auto kopen. Is jou advies, koop een motor. Oja bedankt he.
    En dan zeggen dat ik slap aan het lullen ben :rolleyes:
    Wie zegt dat ik er geen geld voor heb? En dat ik er niets aan wil uitgeven? En hoe haal jij dit uit dit topic? Want dat heb ik nog nooit gezegd.
    Heb hier een rc auto staan van dik 800 euro. Zeg niet dat ik niets uitgeef aan deze hobby, dat is gewoon slap gelul. Want ik ben ook bereid om dat aan een heli uit te geven. Maar niet nu, dan wil ik eerst goed kunnen vliegen. Dat is toch logisch? Weinig zin om de hoofdprijs uit te geven, terwijl ik nog niet eens zo goed kan vliegen. Crash ik, ben ik 800 euro verder. Nee, ik begin natuurlijk wat goedkoper. Ben jij begonnen met een dure heli?
    Jij hebt het over goedkoop spul van 25 euro. Dat die quad zo geweldig is voor 25 euro. Dan zeg ik, je hebt ook gewoon een leuke heli voor 25 euro. En als je geinteresseerd bent in heli's, is dat veel interessanter.
    Van mij hoeft het niet allemaal goedkoop hoor, dat maken jullie er van.
    Ik kan al quad vliegen, en die heb ik al een paar staan. Hoe is het advies, koop een quad, dan een goed advies?
    En ik ben ook nergens specifiek naar op zoek, behalve, een brushless micro, die 3d kan vliegen, en tegen een paar crashes kan. Daar heb ik geen haast mee, dus ik zie het allemaal wel.
    GAME OVER... Wat wil je daar nou mee zeggen?
    Maakt wel echt indruk hoor.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2015
  9. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    lol ... ik vind jou echt raar ...
     
  10. watdanook

    watdanook

    Lid geworden:
    4 sep 2015
    Berichten:
    44
    Locatie:
    ver weg
    Tja, ik vind dit ook een beetje raar.
    Niet gewoon de humor van iets in zien, en gelijk gaan lopen zeiken. Dat doen jullie hier goed. Zeuren zeuren zeuren.
    Dat is bijna het enige wat ik hier hoor.
    Reageer dan lekker niet. Dan blijft het topic leeg, ook prima van mij part.
    Jullie vinden het allemaal nodig om te reageren, en te gaan lopen zeuren.
    Reageer lekker niet, zout op. Echt een stelletje negatievelingen.
    Dat jullie met alles zo kort door de bocht gaan, kan ik niets aan doen. Jullie zien alleen de toys in de naam, kennen het hele assortiment niet eens, en gaan oordelen vellen.
    Het is allemaal troep want het is chinees, bla bla bla. Guess what, er komt ook goed spul uit china. En guess what, bijna alles komt uit china. Wie koopt er hier bij HK? Ook 90% van het forum,(als het geen 99% is) waarom is dat dan geen chinese rommel? Nee wltoys, dat is chinees, en er staat toys in de naam. dus het is rommel. Doe toch normaal.
    En ik werk niet bij de wltoys, en die wil ik ook niet specifiek verdedigen, maar je moet wel met feiten komen, als je conclusies wil trekken dat het rommel is.
    Sommige zeggen heel bewust, ik ga me er niet aan wagen, maar zeggen in de zelfde zin dat het rommel is. Je hebt het nog nooit in je handen gehad, hoe kan je dat nou zeggen?
    Er zijn een paar uitzonderingen, die wil ik hier zeker niet mee aanspreken.
     
  11. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    man wind je niet zo op, als jij met WL wil vliegen moet je dat lekker doen.
     
  12. watdanook

    watdanook

    Lid geworden:
    4 sep 2015
    Berichten:
    44
    Locatie:
    ver weg
    Ik word een beetje pissig van die mensen die zeggen dat dit topic zo nutteloos is.
    En dan zelf op de meest nutteloze manier reageren.
    Ik weet dat dit niet het meest zinnige topic is, maar als je zelf dan ook niets te melden hebt, ga dan zelf ook niet nutteloze reacties neerzetten. Ga dan gewoon weg.
    Hoe hypocriet kan je zijn.
     
  13. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    Goh je geeft zelf aan in je eigen begin post dat het een nutteloos topic is ...
     
    easy vindt dit leuk.
  14. watdanook

    watdanook

    Lid geworden:
    4 sep 2015
    Berichten:
    44
    Locatie:
    ver weg
    Als je nou de rest van die reactie leest, zie je dat het nog verder gaat, en dat het daar helemaal niet om gaat.
    Lees de hele reactie voordat je reageert.
     
  15. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
    Wat dan ook, jij moet gewoon in een komedie gaan spelen.

    Jij zegt dat WIJ zeuren ?!

    Met alle respect maar wij zijn niet diegene die hier eindeloze tekstjes die nergens op slagen zitten te typen.


    Doe ons aub een plezier en koop je wl.

    In het ergste geval zullen wij hem anders betalen, wil hem nog persoonlijk in je brievenbus komen duwen ook, kan wel gebeuren dat de blades dan borken zijn.

    (damn nu heb ik hier toch nog iets geschreven)
     
  16. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    was de heli nog niet gekocht dan?
     
  17. Heli-Uwe

    Heli-Uwe Forum veteraan

    Lid geworden:
    9 apr 2012
    Berichten:
    9.940
    Locatie:
    Leidschendam Zuid-Holland
    ... wat is dat voor een onzin,
    da koopt iemand speltuigrommel voor 25 € en wil dat upgraden tot aan een 3D heli,
    en als hij dan adviezen krijgt, schrijft hij, "antwoord liever niet"

    dat hier is een modelbouwforum met serieuze piloten,
    die meest echt achter hun hobby staan,
    of dat nu een heli voor 200 of voor 2000 € is,
    beginner of profi,
    macht niks uit

    vanaf de eerste post al staat geen serieuze vraag,
    alleen of het broken of borken heet,
    daarvoor heb je een woordenboek nodig en geen forum !

    Groet
    Uwe
     
    easy vindt dit leuk.
  18. demolle

    demolle

    Lid geworden:
    1 sep 2011
    Berichten:
    296
    Locatie:
    het land van bartje
    Ik vlieg zelf al drie jaar met dat chinese spul mcp & scp van walkera ik doe altijd een beetje sambal aan de staart , daar worden ze lekker pittig van.
    En ze zijn er gek op. :D:D:D:D
    Het gaat om de lol niet om of het nou een grote heli of een kleine heli gaat.

    Grt André
     
    Heli-Uwe vindt dit leuk.
  19. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.703
    Locatie:
    Antwerpen
    @demolle, dat lol mee hebben dat weten we allemaal en lollig doen daar hebben veel mensen hier ook geen probl mee, maar zoals uwe ook al zegt, als je iets durft zeggen in dit draadje krijg je direct een reactie van: daar weet je niets van, of: daar heb ik niets aan, of het is slap gelul of we moeten opzouten enz.

    Meneer wat dan ook heeft duidelijk nooit geen lessen elementaire beleefdheid meegekregen dat is ondertussen zeer duidelijk.


    Ja en goed dan houdt het op hé.

    Maar ondanks de ergernis heb ik wel al goed gelachen hier ook :)

    P.s. smeer er is wat Dijon Mosterd aan.. dat werkt NOG beter ;)
     
    Heli-Uwe vindt dit leuk.
  20. Heli-Uwe

    Heli-Uwe Forum veteraan

    Lid geworden:
    9 apr 2012
    Berichten:
    9.940
    Locatie:
    Leidschendam Zuid-Holland
    dat met de Mosterd of de Sambal moet ik onthouden,
    misschien met mijn Oxy en Sambal Badjak hot op de belt,
    het kan niet verkeerd zijn, denk ik ...

    allen nog fijne vlieguren en veel vliegplezier,
    en zo als al genoemd, lachen niet vergeten !! ;)
     

Deel Deze Pagina