Hey ik heb een paar vraagjes over de t-1 en mischien hebben jullie nog wel tips want ik ga er een kopen in doos dus moet nog bouwen. ook mischien wat een goede set qua motor en regelaar is endergelijke laat maar wat horen Ook foto's van je eigen t-1 zijn welkom
hey ik heb een xray t1 als je wat erover wilt weten vraag het maar hier heb ik wat foto's van mijn eigen xray T1 verder rijd hij heel fijn sta er nu 4e mee in het klassement bij www.rchotwheels.nl en dat is een 27 turns klasse volgend jaar ga ik naar 19t element 8) maar hier de foto's
Stick packs kan ook als je daar de stick pack brackets voor koopt. (Alleen zou ik niet weten waarom je dat zou willen )
omdat ik alleen stickpacks heb Maar qua kwaliteit maakt het toch niet uit waar je mee rijd? En is het verstandig om een t1 nieuw in door tweedehands te kopen voor 130?
ja je kunt em makkelijk voor die prijs halen alleen moet je wel kijken of de diff nog goed zijn dus dat ze soepel lopen doen ze dat niet moet je nieuwe diff balls en diffplaatjes kopen das ongeveer 20 euro d8 ik in de xray heb ik alleen maar saddlepacks stickspacks kunnen er wel in maar ik denk dat de accu dan kan gaan schuiven en dat is niet zo heel fijn maar voor 130 heb je dan wel een hele goede auto grtzz terence
hij is helemaal nieuw in doos dus ik neem aan dat het diff ook nieuw is en ik was toch al van plan over te stappen op saddle maar dan moet ik ook een andere regelaar hebben zeker?(is nu met tamiya sluiting)
ja dan zal moet je naar de goudcontact stekkers toe gewoon tamiya stekker afknippen en goudcontacts erop solderen dus heb je ook niet echt een andere regelaar nodig
oh kan wel Maar kep toch een slechte regelaar een robbe rocar :? erg erg kweet het maar ik ben aan het sparen
nou slecht wil ik het niet noemen maar op een xray kan je dan wel iets beters zetten dan als je het toch zelf wilt wat BV wel een mooi regelaar is is die van pk racing de V-MAXX 80 electronic speed control is vrij goedkoop en is een goede wedstrijd regelaar zonder limiet maarja dat maak jij natuurlijk nog steeds uit wat je erop wilt ik heb zelf een tekin regelaar zonder limiet en die doet het ook heel goed
zijn er nog dingen waar je op moet letten bij het bouwen? het is overgens de team kit 325,- nieuw pkracing en hop-ups die aan te raden zijn?
bij de bouw moet je vooral opletten dat je de inbusje niet doordraait hopups advies ja dat kan ik maar weining van zeggen want de auto is zelf al zo goed dus maar aluminuim onderdelen kunnen nog wel eens zo de voordelen geven mar de meeste snelheid bij die auto haal je vooral uit de tandwielverhouding
mwah die inbusjes valt wel mee kep namelijk goede hudy tools ter beschikking zijn de tandwielen makkelijk berijkbaar of moet de halve auto uit elkaar?
oh ok ik ben nooit zo'n voorstander als het helemaal ingebouwd zit Ik rijd nu met een CCT en das helemaal makkelijk qua tandwielen
Heren, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om zoveel mogelijk normaal Nederlands te praten? Zo schrijven we in de echte wereld bijvoorbeeld ik heb in plaats van kep en gebruiken we ook zo nu en dan een leesteken. Dan kan iedereen het namelijk volgen.
ja ok maar als er mensen last van hebben en wel graag deze topic willen lezen dan geef ik JAAP J gelijk. maar het valt eigenlijk wel mee, ja