XIAOMI Mi Drone

Discussie in 'Multicopters' gestart door Erik Janssen, 11 apr 2017.

  1. Erik Janssen

    Erik Janssen

    Lid geworden:
    19 nov 2016
    Berichten:
    226
    Locatie:
    Hoorn
    Is iemand al in het bezit van deze drone....... en dan natuurlijk....Wat zijn de ervaringen...?
     
  2. Dylan sys150

    Dylan sys150

    Lid geworden:
    23 apr 2006
    Berichten:
    4.782
    Locatie:
    Gelderland
    Zullen er niet veel zijn denk ik die met deze drone rondvliegen.
    Is ook nog eens flink aan de prijs zag ik.
    Mag ik vragen waarom jij zou kiezen voor dit type toestel?
    Er is veel meer keuze aan andere toestellen die zich inmiddels dik bewezen hebben en waarmee je minder gedoe op de hals haalt zoals niet goed functioneren van de drone of andersoortige storingen en ongein.
    Vr Gr
     
  3. Melkmeisje

    Melkmeisje

    Lid geworden:
    16 nov 2012
    Berichten:
    58
    De 4K versie is beter dan de eerste Xiaomi Mi
    De Xiaomi Mi 4K komt goed uit verschillende tests, ook in vergelijk met de 4K phantoms.
    Dat voor minder geld. Lijkt mij het overwegen waard!
     
  4. Erik Janssen

    Erik Janssen

    Lid geworden:
    19 nov 2016
    Berichten:
    226
    Locatie:
    Hoorn
    @Dylan sys150 ... ik keek met een schuin oog naar de Mavic Pro, ik zoek iets voor mee op vakantie wat wel in de koffer kan. De Xiaomi Mi 4K kan uit elkaar en opgeruimd worden, niet zo mooi als de DJI, maar scheelt inderdaad een berg geld dus dat sluit aan bij het verhaal van @Melkmeisje

    Ik ging er ook een beetje van uit dat de aanloop perikelen van een paar jaar terug achterhaald waren, vandaar ook een beetje mijn vraag hier...
     
  5. drone4you

    drone4you

    Lid geworden:
    16 okt 2017
    Berichten:
    1
    Locatie:
    haarlem
    goedenavond ik heb de xiaomi mi 4k en ik moet je zeggen wat een verademing. ik had eerst de dji phantom 3 standard. meteen 2 accu's erbij genomen en zeker mooie beelden mee gemaakt en verbaaste me hoe makkelijk het was om hem te besturen. mooie stabiele beelden in 2.7k maar met lage framerate dat wel. maar ik was onder de indruk. Helaas valt vaak nog voor 400 meter je cameraverbinding weg en word rth in het werk gesteld. ik ging me hier aan irriteren en heb de drone verkocht. later.kwam ik erachter dat ik wifi verbinding had en geen lightbridge verbinding zoals de phantom 3 adv. en pro. Maar nu de Mi! geweldige verbinding nu en je kunt echt best ver weg gaan en je behoud een prima videoverbinding. alle opties van de phantom zitten hier ook op maar veel en veel scherper beeld met 4k in vergelijking met mijn ps3s. De bouwkwaliteit is echt ook van een hoger niveau. ik ga even kijken hoe ik gedetailleerde fotos kan plaatsen. maar ik ben er enorm op vooruit gegaan. de gsm houder die wegklapt in de afstandsbediening, het inklapbare onderstel, de gimbal die je gewoon eraf kan klikken. en alles voelt solide aan. 20171016_224020.jpg 20171016_224020.jpg 20171016_223956.jpg 20171016_223935.jpg 20171016_224043.jpg 20171016_224011.jpg
     

Deel Deze Pagina