xxxxxx gedaan ?

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door zomaar2, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar2

    zomaar2

    Lid geworden:
    15 mei 2017
    Berichten:
    3
    Locatie:
    aarde
    Hallo,

    Vorige week ( 8 mei ) een bestelling bij xxxxx gedaan zoals in het verleden.
    Vandaag het pakje ontvangen. Maar er ontbreekte een item (ter waarde van een 280 €) . Geen probleem dacht ik (effe contact opnemen met de shop , misschien komt het later)

    Tot ik zag dat ze gestopt waren ???!!!!!
    Leuk natuurlijk => omdat ik gewoon de standaard bankcontact gebruikt had ipv het gebruikelijke paypal etc....

    Daarnet contact gehad met mijn bank en die raden mij aan om direct aangifte te doen.

    ps: mijn modelbouwforum account was ook kaduuk dus effe rap een nieuwe moeten aanmaken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2017
  2. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    maarre al een mail gestuurd ???


    Neem aan dat voordat je hier een begint te gillen je eerst een poging hebt gedaan om contact met ze te zoeken ???
    En ze ook de tijd hebt gegeven om te reageren..

    Neem aan dat ze dat gewoon regelen. Dat het ontbrekende item word nagestuurd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2017
  3. zomaar2

    zomaar2

    Lid geworden:
    15 mei 2017
    Berichten:
    3
    Locatie:
    aarde
    Ja, dat heb ik. Maar een simple email ivm het andere item komt later , of het is niet in stock we zullen terugstorten was ook van hun kant mogelijk geweest. Voordat ik deze onaangename verrassing kreeg.

    Vorige week wisten ze toch ook al dat ze gingen stoppen ? Of was het echt na het eerste kopje koffie van deze morgen ?

    Met paypal was het makkelijk geweest, email en effe wachten en als er geen reply komt => betwisten en dan hebben de shop en ik nog 20 dagen om tot een oplossing te komen (en tot 180 dagen op een klacht te starten)

    Waarom zo snel ?
    Ik heb deze week nog zo een verassing gekregen met 'Staufelbiel HorizonHobby.de => die er 5 tal weken over deden om te antwoorden , uiteindelijk hebben die gereplied na Facebook-aanvalsplan.
    Maar dat was via Paypal. Hier heb ik geen zulke bescherming.

    Daarom wil ik er zeker geen gras laten overgroeien.

    Ik heb terstond contact opgenomen met mijn bank en die vertelden mij om direct een aangifte te doen. Omdat zij het geld niet kunnen terugvorderen.
     
  4. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Volgens mij stond het een paar week geleden gewoon op de site dat ze gingen stoppen..........

    Ik wist het wel, en die andere in Rijswijk stopt er ook mee.....

    Communicatie was wel makkelijker geweest.
     
  5. crash1000

    crash1000 Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    31 jul 2007
    Berichten:
    513
    Locatie:
    Den Haag
    Als je een email stuurt naar xxxxxx wordt het uitgezocht voor je en nee je krijgt geen antwoord binnen 24uur maar je hoeft ook niet meteen lopen gillen! wat nog in backorder staat wordt of nog nageleverd of teruggestort. Wat zal ik jullie liefdevolle emails en uitgebreide geduld missen :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2017
  6. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
  7. zomaar2

    zomaar2

    Lid geworden:
    15 mei 2017
    Berichten:
    3
    Locatie:
    aarde
    @crash1000 Ok dan wacht ik wat er nog zal van info zal volgen.

    @Schot en Scheef. Leuk dat het leuk is voor u. Maar bij HorizonHobby.de heb ik van de 6/april tot 11 mei ( de dag van hun reply ) in contact proberen komen. (geen enkele feedback ) En daar was de website nog perfect in de lucht.
    (daar was het een order van +/- 1350 € )
    Als je dan in dezelfde week, opeens een website ziet verdwijnen voor nog eens 280 €. Dan mag een mens zich toch eens zorgen maken of niet ?

    Was het met paypal geweest was er nog geen probleem geweest en kon ik langer wachten.
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Zoals bekend zijn er geen winkelbesprekingen toegestaan.
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina