Youbi XV-130 micro brushless FPV quad / drone

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door DutchRC, 7 dec 2016.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    jawel.. ik heb weer es een nieuwe quadcopter speelgoedje ;) Het is deze keer een Kleine quad, maar hij is Wel brushless.. En FPV dus.. ik was al een tijd op zoek naar een lekker snelle quadcopter in dit formaat :)

    Link naar deze quadcopter: Youbi XV-130 FPV quad

    ik ga weer meerdere video's doen over deze quad, maar laten we deze keer es beginnen met een flink HARDE crash :D



    Yep.. de quadcopter overleefde dit.. Zelfs geen propellor kapot.. Al was dat uiteraard geluk..

    Specs:
    Wheelbase: 130mm
    Weight: 115g
    Motors: 1306 3600Kv
    ESC's: BLHeli-S 20A
    FC: Naze32 F3
    Camera: 600tvl Cmos
    VTX: 25mW / 200mW / 400mW 5.8Ghz
    OSD: No
    Lipo: 4S recommended
     
  2. DutchRC

    DutchRC Guest

    Okee okee.. een wat minder hardhandige vlucht deze keer ;)

    De Youbi kan op 3, of 4S vliegen.. Laten we eerst es zien hoe hij het op 3S doet :)

     
  3. DutchRC

    DutchRC Guest

    Wederom een nieuwe video over dit quadcoptertje :)
    Deze keer een LOS vlucht op 4S, maar Met FPV opname



    En ook de (onbewerkte) FPV opname zelf:

     
  4. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa :)

    dusss.. na ongeveer 15 vluchten (de meeste FPV) met de XV-130, wordt het tijd voor een show & tell / review erover :)
    Het is niet een perfecte quad.. vooral de flex in de achterste armen is een minpunt.. Ik zal nog een (korte) video schieten over hoe ik die flex grotendeels op heb gelost..

    Eerst m'n show & tell:



    Ohw.. en deze XV-130 is op het moment in de aanbieding op BG: https://goo.gl/sDMfkX

    En.. bij deze een linkje naar de ontvanger die ik gebruik in deze quad: https://goo.gl/m4IvZD
    Voor zover ik weet is dit de lichtste (SBus) FASST ontvanger..
     
  5. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    sommige mensen (ik ook) hebben last van prop-strikes tegen de canopy van deze quadcopter.. Best vervelend, want in sommige gevallen crash je daardoor dan :$
    Bij deze een zeer simpele & goedkoper fix daarvoor :)

     
  6. DutchRC

    DutchRC Guest

    *ALARM*

    Voor het geval eventueel geĂ¯nteresseerden nog niet was opgevallen: dit gevaarte kost nu maar € 83,85 op BG :O

    Linkje: Click click click
     

Deel Deze Pagina