Zaterdag 17 november, 1e F3P wedstrijd te Rotterdam.

Alexzzz

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
Nog maar 2 weken voordat het zover is, de eerste F3P wedstrijd van het seizoen 2007/2008, welke wordt gehouden in Rotterdam. Hoe staat iedereen ervoor qua training e.d.? Ook leuk om de nieuw gebouwde modellen hier te showen en alles wat er verder nog mee te maken heeft.

zaterdag 17 november 2007
Tijdstip: 9:30 - 16:00 uur
Smeetslandseweg 127
3079 CR Rotterdam
www.f3p.nl

Anyway, voor de C-klasse zet ik dit jaar de 88cm Clik! in;

HPIM4431.JPG

En voor de Aeromusical de 77cm Clik!; (leuk detail; mijn kleinste kistje bovenop mijn grootste kist, de 3 meter Extra 300L...)

HPIM4432.JPG

Tot zover mijn verhaal, Who's next?

Grt.

Ik moet eerst nog ff bouwen en nieuwe accu;s kopen :?
En niet te vergeten een carbon propje voorop.....
Dan zien we wel weer verder!

MArtijn

M.l.v.Doesburg zei:
Ik moet eerst nog ff bouwen en nieuwe accu;s kopen :?
En niet te vergeten een carbon propje voorop.....
Dan zien we wel weer verder!

MArtijn

Jeetje Martijn, is die Clik! nou nog niet af? 8O :lol:

Grt.

Wat ik me trouwens nog afvroeg; zijn er mensen die dit seizoen meedoen met iets anders dan een Clik!? :D

Grt.

Met een Manta! Door velen al compleet afgeschoten, maar ik doe het lekker toch ;-) Heb ook nog totaal niet kunnen oefenen voor het indoor, dus is kijken of ik komende week nog wat kan doen.... Anders is Rotterdam een mooie oefendag.

Ah, een Manta, die heb ik nog geen NL'er zien vliegen met f3p, ben benieuwd :lol:

Grt.

Volgens mij komt er ook wel een Nexus in het startveld voor.

Waarschijnlijk zal daardoor het aantal Nexussen drastisch toenemen tijdesn het seizoen/

Rick

Niek zei:
[Paniek mode]
Das over 2 weken al dus!

Wat moet je dan nog bouwen?

Maak toch gewoon snel een nieuwe Ennu, de meeste figuren van het C programma kun je daar wel goed mee vliegen.

C programa nu met de clik!
AM word met de shockwave gedaan, maar in roterdam nog niet..

in de loop van het sesoen hoop ik de moonray V2 klaar te hebben...
Nu maar is slapen;)

Grt

Frans en ik zijn gister al druk aan trainen geweest onder de bezielende begeleiding van raymon.
Ik heb 1 volledig vluchtje kunnen maken zonder naar de lijmfles te hoeven grijpen :wink:

Vanmiddag toch eens kijken hoe we een sjok wat schokbestendiger krijgen, zwp moet toch al iets naar voren...

Ik doe alleen met C mee.

Helaas is AM nog niet af.

Als het mee zit, model 1 "moonray v²" en reserve model Clik!

Back