robert
klopt de regelaar heb ik al en de geluid module van umc heb ik ook .
marten is inderdaad bezig met een mooie uitbreidings module voor de umc maar ik heb hem al div keren gevraagd hoe of wat en ook de kingpin besturing besteld maar hij laat weinig van zich horen dus dan zoek ik wel naar wat anders.
ook dit was voor mij eeen van de redenen er mee te stoppen en ik begrijp best dat iemand door werk oid het druk heeft maar ik zie regelmatig dat hij antwoord geeft her en der maar als ik vraag waar mijn inmiddels betaalde spullen blijven wordt het stil en dat is heel erg jammer vind ik.
ik wil er niet teveel over zeggen dar we het hier gezellie zouden houden.
uit de 12 volt moet ik dus ook mijn ontvanger gaan voeden en servos en die lusten geen 12 volt dus vandaar de rgelaar van 5 volt de rest kan wel op 12 volt werken dat klopt ja en zal ook gaan gebeuren
Hallo Peter,
Jammer om dit zo te lezen... !
Zover ik in mijn berichten geschiedenis kan terugkijken, heb ik al jouw vragen/PB's beantwoord !
De laatste ging inderdaad over de USM uitbreiding en aansluitingen.
Betreft de KingPin print (daar waar je voor hebt betaald)... deze heb ik voor dit weekend volledig klaar en af kunnen krijgen.
De 1e van deze aangepaste serie, is in dit weekend ook pas afgehaald.
Als ik iets aanbied, wil ik wel de zekerheid hebben dat het goed functioneert
Ik heb alle verdere berichten/vorderingen in het topic geplaatst, zodat jullie ervan af weten waarom er o.a. een vertraging was.
Na mijn idee was alles duidelijk vermeld naar de personen die er één hebben besteld.
De vrije tijd die ik overigens over heb, probeer ik voor een groot deel te benutten aan de bestelde printen.
Ik ben nu eenmaal geen fabriek/bedrijf die full-time hiermee bezig is en kan zijn.
(ook hou graag mijn sociale contacten actief, buiten deze hobby om)
Om dit af te sluiten... ik stuur je morgenavond een PBtje...
@ Chris,
Ik stuur jouw morgenavond ook een PBtje
(hopelijk beide met een trackings-nummer)