Er is nog niet zoveel info over de nieuwe Axi 5325 motoren, maar bij het zoeken kwam ik het volgende tegen:
Gernot Bruckmann vliegt de 2m Sukhoi van Sebart op 6(!) cellen, vliegklaar gewicht 4500 gram.
http://www.hepf.com/shop/product_info.php?products_id=2396
6 cellen scheelt 6 ons gewicht en de 5320 is 500 gram ipv de 670 van de 5330.
Zou dit wat zijn voor een F3A kist? Met zo'n setup moet je kwa vliegklaar gewicht gemakkelijk beneden de 4500 gram uit kunnen komen.
En het scheelt ook in de kosten van cellen en laadapparatuur.
"These are interesting times..."
Gernot Bruckmann vliegt de 2m Sukhoi van Sebart op 6(!) cellen, vliegklaar gewicht 4500 gram.
http://www.hepf.com/shop/product_info.php?products_id=2396
6 cellen scheelt 6 ons gewicht en de 5320 is 500 gram ipv de 670 van de 5330.
Zou dit wat zijn voor een F3A kist? Met zo'n setup moet je kwa vliegklaar gewicht gemakkelijk beneden de 4500 gram uit kunnen komen.
En het scheelt ook in de kosten van cellen en laadapparatuur.
"These are interesting times..."
Laatst bewerkt: