Lembeck Extra 2.32m 3W70i

Heb net de Extra binnengekregen :p

Kan niet meer zeggen dan SUPERRRR alles netjes verpakt en afgewerkt ;)

Hieronder de eerste paar foto´s zal strx meschien al even de scharnieren inlijmen :)

1238079855-370.jpg


1238079877-980.jpg


1238079905-780.jpg


1238079947-130.jpg


1238080260-540.jpg


1238080285-730.jpg


Zal strx de scharnieren even inlijmen maar moet eerst even een schocky afmaken :mrgreen:

Grt.
 
ziet er mooi uit!!!!:thumbsup:
Waar heb je die vandaan?? ga je ook een verslag plaatsen?

veel succes er mee.;)

Greetz
Erik
 
Nouwja heb eigenlijk niet veel kunnen doen :p

aleen de scharnieren erin gelijmd met de rolroeren en de servo´s erin gezet.

Moest in de tussentijd ook nog eventjes een schocky afmaken :)

Morgen meschien de vleugels ;)

1238099247-980.jpg


1238099434-530.jpg


Grt.
 
@ Gerard_nl

Ja ju kunt kiezen of in de zijkant van de romp ;)

of in het stabilo maar ik wil dit model ook graag in mn aanhanger zetten

en dan is het wel mooi als ik het stabilo eraf kan halen :D

Grt.
 
Bij mij zitten ze meestal ook op die manier.

vrijdagextra_2_.JPG


Veel fabrikanten kiezen daar tegenwoordig standaard voor, ik weet ook niet waarvoor, maar storend is het niet:)
 
Vind ik dit toch mooier:
538149cc7846648be.jpg


maar uiteindelijk maakt het niet uit natuurlijk.. en het is wel de meest directe manier om je elevators aan te sturen, geen geklooi met dubbele stuurstangen, dual coupler units, of 4 pull/pull draden..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De manier bij EF is inderdaad mooier maar dit lijkt me toch geen minpunt.
De servo's zitten aan de onderzijde. En da's nu net de plaats waar men niet veel kijkt bij vliegtuigen in de pits :)

het ding heeft wel andere nadelen waar ik me aan erger zoals out of the box niet perfect passende delen. Er zijn 3 "losse" stukken aan het vliegtuig.
1) de plaat onder het landingsgestel
2) de canopy
3) de motorkap

Bij alle drie de onderdelen moet je ergens wel iets aanpassen omdat het geheel niet perfect aansluit met het toestel. Het minste last zal je ondervinden bij de motorkap maar daar dien je dan ook de gaten zelf nog te boren. En als je dan verkeerd boort is het je eigen schuld :)
 
Back
Top