algemeen associated t4/b4 topic

Nee, ze zijn lelijk en kosten hetzelfde als enkele plastic shocktowers, die je normaal gezien maar moeilijk stuk krijgt. Bovendien is er aan alu een belangrijk nadeel verbonden: het plooit en stuurt de impact van een crash door, maar breekt niet. Ik heb liever dat het breekt en je voor 5 euro kosten hebt dan dat het plooit en een auto met vreemd weggedrag veroorzaakt of de impact doorstuurt naar het chassis en dergelijke, met meer kosten en sleutelen tot gevolg.

Helemaal mee eens. Alu is leuk voor de bling, maar naar mijn mening zelden zinnig. (mits je goede kwaliteit kunststof delen kunt kopen.)

En, de auto word er zwaarder op! :) ook een belangrijk detail wat vaak vergeten word lijkt het. hoe zwaarder de auto, hoe harder de klap als je iets raakt.
 
Helemaal mee eens. Alu is leuk voor de bling, maar naar mijn mening zelden zinnig. (mits je goede kwaliteit kunststof delen kunt kopen.)

En, de auto word er zwaarder op! :) ook een belangrijk detail wat vaak vergeten word lijkt het. hoe zwaarder de auto, hoe harder de klap als je iets raakt.

En hoe sneller alles slijt :)

Dus gewoon plastic spul er op!
 
overtuigend genoeg zou ik zeggen :D was ook een beetje fatale klap tegen de wip-kip :rolleyes: ik weet niet of een aluminium het beter gehouden zou hebben. ik ga straks wat onderdeeltjes bestellen, wat is handig om mee te bestellen?
 
Ik heb altijd erg veel plezier gehad van het assortiment zakje schoefjes van Asso.
Zit van alles wat in en heb je er altijd bij de hand als je er eentje kwijt raakt. ;)
(bestel nr. ASC6912)
 
ikzelf zat er over te denken om deze te kopen. heb hier over gehoord dat ze erg sterk zijn. het is wel 3 keer zo duur... hmm, mischien daar nog even over nadenken. een setje schroeven komt er in ieder geval :D
 
Vraag: Welke Brushless set is het best geschikt voor een Associated B4?
 
Back
Top