Het uitlaat exit gat is er met de soldeerbout ingemaakt. Hierdoor ben je in staat de randjes netjes plakkend te maken aan het hout wat er zit. Doe je dit met een mesje en werk je het af met de strijkbout, dan krijg je het nooit meer mooi omdat de folie te ver krimpt.
Dus gewoon met het soldeerboutje een vlakje eruit smelten.
Daarna een passend plaatje gemaakt en daaraan de uitlaathouder-rubbers erop vast gezet.
Vervolgens de andere verkregen steun gemonteerd met rubbertjes. De uitlaat hangt nu solide in de rubberen beugels aan de voorkant en achterkant.
Wat ik me overigens af vroeg is of de ruimte tussen de headerpijpen de uitlaat wel genoeg is?
Omdat dit de eerste keer voor mij is met een canister heb ik geen flauw benul of het juist is. Mijn logica zegt dat het voldoende moet zijn.
Kan iemand hier zijn oordeel vellen?
Voor de rest lijnt het geheel prima op. Kijk maar:
Morgen het exit gat maken in de cowl om de binnenstromende lucht naar buiten te laten uitstromen. Dan de ontsteking vastzetten en electronica inbouwen. Ik ben benieuwd waar ik mijn accu's moet gaan plaatsen.
Dus gewoon met het soldeerboutje een vlakje eruit smelten.
Daarna een passend plaatje gemaakt en daaraan de uitlaathouder-rubbers erop vast gezet.
Vervolgens de andere verkregen steun gemonteerd met rubbertjes. De uitlaat hangt nu solide in de rubberen beugels aan de voorkant en achterkant.
Wat ik me overigens af vroeg is of de ruimte tussen de headerpijpen de uitlaat wel genoeg is?
Omdat dit de eerste keer voor mij is met een canister heb ik geen flauw benul of het juist is. Mijn logica zegt dat het voldoende moet zijn.
Kan iemand hier zijn oordeel vellen?
Voor de rest lijnt het geheel prima op. Kijk maar:
Morgen het exit gat maken in de cowl om de binnenstromende lucht naar buiten te laten uitstromen. Dan de ontsteking vastzetten en electronica inbouwen. Ik ben benieuwd waar ik mijn accu's moet gaan plaatsen.