Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey Nic.. te gek! als je in training bent kom dan gerust even langs voor bakkie! ik woon er vlak om de hoek![]()
Ik zal het onthouden, heb de theorie nu bijna klaar > nog 2 vakken.
We lopen wat achter met vliegen agv de strenge winter, we beginnen weer in April (op moment van schrijven deze maand).
De planning is om in juli klaar te zijn met de PPL, dan door met hte vliegen van 110 solo uren en het behalen van de ATPL theorie, dus als je een keer mee wilt 110 uur vliegen in je eentje is ook vrij saai![]()
dus als je een keer mee wilt 110 uur vliegen in je eentje is ook vrij saai![]()
Haha lijkt mij hartstikke leuk, ik hoop halverwege augustus mijn MCC te doen, zodra ik mijn brevet dan uitgedraaid krijg eens een Robin huren op Rotterdam
Ik zag dat je ook al het wonder "Bristol" had gevonden haha.
Waar vlieg je op het moment op(type)?
Groetjes
Ik vlieg nu op de Schweizer 300C en ga volgende week op de Schweizer 330 (turbine) 5 uur maken, dan zit de PPL er ook bijna op, zit nu over de 30 uur
Schweizer 300C > PH-ATT
![]()
Hey!
Ik vlieg zelf bij Rotarywings op Lelystad op een schweizer 300 en heb net de 30 uur gepasseerd. Ik vroeg me af waarom je nu 5 uur turbine gaat doen tijdens je ppl? En waar ga je straks ATPL theorie doen?
Groet,
Maurice
Die 5 uur is Basic IF, een standaard 300C heeft nl geen instrumenten.
Ik heb ook wel eens bij Rotarywings (Rob) gevlogen en zijn 300C is wel IR (niet rated/certified).
Los hiervan is het voor de ervaring ook goed om met een turbine te vliegen, de 30 uur CPL doen wij ook op de 330.