H
Henri Zikken
Guest
Nog even je vrouw porren voor die kers op de taart 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb van andere B vliegers aantallen (trainingsvluchten) gehoord waar ik wel van schrok(als in: vééél).
[FONT=Courier New]Using best 2 of 3 rounds for total[/FONT]
[FONT=Courier New]Pos Pilot Prcnt Sum Summary[/FONT]
[FONT=Courier New]-----------------------------------------------------------------------------------[/FONT]
[FONT=Courier New] 1 Tubee;Tom 1970.7600 R1:970.7600 (R2:699.8600) R3:1000.0000[/FONT]
[FONT=Courier New] 2 Mooren, van der;Bert 1959.6900 R1:1000.0000 R2:959.6900 (R3:951.2700)[/FONT]
[FONT=Courier New] 3 Vries, de;Winfried 1896.8600 R1:896.8600 R2:1000.0000 R3:0.0000 [/FONT]
[FONT=Courier New] 4 Hartog, den;Jan 1885.4700 R1:935.9800 (R2:857.2900) R3:949.4900 [/FONT]
[FONT=Courier New] 5 Selten;Harry 1874.2300 R1:916.0200 (R2:912.6200) R3:958.2100 [/FONT]
[FONT=Courier New] 6 Blokland;Alexander 1855.8700 R1:864.2800 (R2:857.7700) R3:991.5900 [/FONT]
[FONT=Courier New] 7 Held;Maarten 1742.8800 R1:872.4600 (R2:777.6800) R3:870.4200 [/FONT]
[FONT=Courier New] 8 Dees;Bram 1731.6100 R1:891.6800 (R2:788.6700) R3:839.9300 [/FONT]
[FONT=Courier New] 9 Kroes;Ruud 1658.3700 (R1:726.1800) R2:765.7400 R3:892.6300 [/FONT]
[FONT=Courier New]10 Dinkla;Mart 1579.8700 R1:798.0300 (R2:710.0300) R3:781.8400 [/FONT]
[FONT=Courier New]11 Wagenaar;Volkert 1578.0500 R1:798.4500 (R2:739.2800) R3:779.6000 [/FONT]
[FONT=Courier New]12 Jonker;Ruben 1346.2600 R1:658.7200 (R2:641.5300) R3:687.5400 [/FONT]
[FONT=Courier New]13 Riele, te;Nando 0.0000 R1:0.0000 R2:0.0000 R3:0.0000 [/FONT]
[FONT=Courier New]Scores between () are not used for the totalscore[/FONT]
[FONT=Courier New]Pos Pilot Prcnt Summary[/FONT]
[FONT=Courier New]-----------------------------------------------------------------------------------[/FONT]
[FONT=Courier New]1 Binder;Bas 1000.0000 (R1:397.5700) R2:996.8100 R3:1000.0000[/FONT]
[FONT=Courier New]2 Scholten;Max 995.1523 R1:988.7200 R2:998.4100 (R3:917.5400)[/FONT]
[FONT=Courier New]3 Meer, van der;Ralph 985.6221 R1:1000.0000 R2:968.1000 (R3:877.0600)[/FONT]
[FONT=Courier New]4 Ormel;Henk 978.9915 R1:954.8600 R2:1000.0000(R3:573.0900)[/FONT]
[FONT=Courier New]5 Petersen;Wim 929.7029 R1:940.9700 R2:915.4700 (R3:743.6300)[/FONT]
[FONT=Courier New]6 Winter, de;Henk 917.9341 R1:946.1800 R2:886.7600 (R3:697.1500)[/FONT]
[FONT=Courier New]7 Wierda;Niek 823.8390 (R1:769.1000) R2:824.9600 R3:820.0900 [/FONT]
[FONT=Courier New]8 Swart;Willie 637.0010 R1:618.0600 R2:653.9100 (R3:581.7100)[/FONT]
[FONT=Courier New]Scores between () are not used for the totalscore[/FONT]
Het zag er gewoon erg netjes uit. Mooi gasmangement en constant speed vliegen. Mooi synchroon corrigeren van rudder, rol en hoogte. De prestatie was naar mijn mening juist deste hoger omdat er met zo'n kistje toch een F3A beeld getoond werd.Hoewel ik moet zeggen dat het vliegen van dat profiel kistje er niet echt mooi uit zag
Hoewel ik moet zeggen dat het vliegen van dat profiel kistje er niet echt mooi uit zag, het werd alleen zo correct binnen de regels gedaan dat je er wel hoge punten voor moet geven.
Grote kans dat de opvolger van de 74" Yak een f3a model gaat worden.
Ja, ik had beter moeten uitleggen wat ik bedoelde....Het zag er gewoon erg netjes uit. Mooi gasmangement en constant speed vliegen. Mooi synchroon corrigeren van rudder, rol en hoogte. De prestatie was naar mijn mening juist deste hoger omdat er met zo'n kistje toch een F3A beeld getoond werd.
nu wil ik niet zeggen dat er niks gevraagd mag worden, maar vergeet niet dat onze hobby niet zonder deze mensen kan.
houd het ook voor deze mensen leuk!
Hierin heb je natuurlijk helemaal gelijk, alleen kan ik je opmerking mbt. kielhalen niet helemaal plaatsen, ik lees hier weinig klachten over de jurering?
Mits iemand dat beargumenteerd kan brengen en het niet 'op de man' speelt, kan ik het best goed hebben als mensen kritiek op de jurering hebben. Dit natuurlijk wel met mate; als in; als 'de kwestie' besproken is, moet je het ook kunnen laten gaan. Ellelange discussies met een jurylid over hoe iets gejureerd is, lijkt mij niet de bedoeling.
Hoe dan ook, als mensen mijn jurering bekijken en denken 'dat is fout', wat mij betreft mogen ze dat gewoon ventileren, graag zelfs. Als het terechte kritiek is kan ik daar alleen maar van leren, als het onterecht is (wat natuurlijk een subjectieve beoordeling is) kan ik daar mee leven en blijft het ondanks dat voor mij tóch leuk om te doen. Ik vind ook dat mensen niet te graag op hun tenen getrapt moeten willen zijn, het is een spelletje van beooordelen en beoordeeld worden.
Ik vind ook dat je als vlieger gehouden bent wat terug te doen. Ook dat is een mening zonder daarmee mensen te willen veroordelen die er niet voor kiezen te jureren, maar voor mij is dat wel degelijk heel duidelijk een argument. Ik wordt zelf ook 4 wedstrijden per jaar gejureerd, dus vind ik het niet meer dan redelijk dat ik mij op z'n minst ook voor vier wedstrijden aanbiedt als jurylid.
dit is exact wat ik bedoel,als 4 jury leden een 6 geven en de vijfde een 0 dan mag je daar best wat van zeggen/vragen waarom en een 0 gegeven is.maar het wil dan niet zeggen dat die 0 onterecht is, je kan het z'n man zo lastig maken dat hij denkt ik jureer niet meer.
een c jureren lukt me wel, maar de a jureren vindt ik me eigen niet goed genoeg, ik ga net zelf begrijpen hoe ik de figuren moet vliegen.
dit wil niet zeggen dat ik er niet aan mee wil werken.
Bij de B en de C kom je daar niet mee weg, dan zou je ook soms mensen met hele bladen vol met nullen naar huis moeten sturen, en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Klopt, ik heb gisteren de C gejureerd (weliswaar onder Urlien haar naam, foutje van de organisatie, hahaha) en bij 90% van de vluchten had ik volgens de regels een 0 moeten geven voor de ingang van de spin, bij bijna iedereen zag je dat ze er in meer en mindere mate ingestuurd werden.