3e F3A B/C wedstrijd 6 juni in Son&Breugel

Ik heb gehoord dat rond een uur of 4 de vluchten klaar zijn. Ik kom dan dan tussen 3 en 4 naar de molshoop :-).

Hangt ook een beetje van het weer af, als er een regenbui van een uur komt.... (ik hoop van niet uiteraard)

Ennuh..........molshoop?:)
 
Alex je kan mijn autoaccu wel gebruiken hoor indien nodig. Andere deelnemers ook, als ik nog maar richting huis kan aan het eind van de middag!!
 
mensen in onze keet is 220 aanwezig, daarnaast is er nog een trafo aanwezig met 75A secondair gekoppeld aan een rail met stekkers. Daar kun je dus 5 10S accus 1C tegelijk mee laden. Ik denk dat we een heel end daarmee komen.

Volkert
 
Relatief weinig gevlogen maar de veranderingen die ik wou doorvoeren beginnen te komen.
Maar niks aan de kist aangepast, omdat er mss een su29 50 V2 voor in de plaats komt.
 
mensen in onze keet is 220 aanwezig, daarnaast is er nog een trafo aanwezig met 75A secondair gekoppeld aan een rail met stekkers. Daar kun je dus 5 10S accus 1C tegelijk mee laden. Ik denk dat we een heel end daarmee komen.

Goed om te weten:)

Als jij voor droog weer zorgt, dan komt het goed:cool:
 
Wow, tot 27 graden zondag......

cool.gif
 
Pff, vlieg net een aileron servo 'kapot'. (hitec 85 MG)
Merkte er niet supper veel van, vloog een beetje appart op enig moment, maar niet direct geland.
Op de grond een behoorlijk hard ratellend geluid wanneer ik hem beweeg. En makkelijk tegen te houden met de hand.
Nu uit elkaar gehaald, geen tandwiel stuk en huis ook niet uitgelubbert. Weer terug in erlkaar en op wat extra geluid na lijkt hij het gewoon te doen...
Voel me er toch niet helemaal veilig bij.

Misschien maar ff tijdelijk met 2 verschillende servo's vliegen. Heb nog een 5245.
En 2 nieuwe ergens vandaan halen.
 
85MG is ook wel erg licht voor een dergelijk kistje, ik heb op mijn 1.40m Yak ook 5245MG's, die zijn echt super, met dat kistje vlieg ik trouwens al best een heel behoorlijk B programma, maar zondag toch maar met de Evolution:) (net ook nog wat trainingsvluchten gemaakt)
 
Klopt, ooit in mijn funtana s40 gedaan, die ailerons waren ongeveer even groot, maar toen vloog blijkbaar een beetje anders. ;)

Ik vind de 5245 wat langzaam. Ik zit te kijkten of ik niet wat snellers in de ailerons kan doen.
Dit alles voor de sukhoi 29 v2, want die neem ik zondag mee terug. :)
 
Eventueel heb ik hier nog een nieuwe 5245MG liggen Nando, als je wilt mag je die zondag wel gebruiken, dan heb je in ieder geval 2 dezelfde servo's..........

shit, wat doe ik nu, de concurrentie helpen...
 
Dankje, het is gelukkig allemaal redelijk makkelijk om te zetten en ik denk dat ik de 85 mg op rudder zet en beide 5245 op rol.
Rudder heeft niet zoveel uitstag en voor F3A moet het wel goed gaan.

Mis ik maar 1 trainingsvlucht, die van vanavond.
 
85MG op rudder lijkt me nog steeds erg zwak, of heb je dit kist met kleine (mechanische) f3a uitslagen?
 
Ideaal is het zeker niet, maar het gaat denk ik wel.
Uitslag is zoon 25-30 graden met de uitslag op de servo voluit. (50 +)
 
Ah ok, je zou de situatie erger maken met mechanisch grote 3D uitslagen, maar zo kun je het een kans geven.

Ik hoop wel dat er iemand van de club is vóór 9 uur, want vorig jaar moesten we met z'n allen (10 auto's ofzo) bij het hek blijven wachten, niemand had een sleutel.....:)
 
Back
Top