Te laat voor Mucke

Gisteren nog proberen in te schrijven voor Mucke 2010, maar kreeg een duidelijke "Nein" te horen.

Spijtig want nu is er geen Belgische delegatie, maar toch wil ik bij deze alle Nederlandse piloten veel succes wensen.

Cheers,
Johan
 
Gisteren nog proberen in te schrijven voor Mucke 2010, maar kreeg een duidelijke "Nein" te horen.

Spijtig want nu is er geen Belgische delegatie, maar toch wil ik bij deze alle Nederlandse piloten veel succes wensen.

Cheers,
Johan

Ja . . . de "D" van Duitsland vindt je terug in het woord "Discipline". Je had eigenlijk gemakkelijk mijn plaats kunnen innemen want ik heb pas op 7 Juli afgezegd na de Meerhoutse verrekking.

Mijn advies: bestel sofort ein Stobel "Drei" bij Thomas Ehrentraut want die organiseert de happening in Mücke. Dan zal je zien : het onmogelijke wordt onmiddelijk gedaan, mirakels duren ietsje langer (de tijd om het geld over te schrijven).

Aan internationale wedstrijden mankeert het toch ook niet Johan, zie: www.contest-modellsport.de en als je bovendien nog goed weer wenst ook raadt ik jou de Italiaanse Kampioenschappen aan op 4 Sep a.s. in Rome http://www.gaapallini.it/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=8

T'is toch zo gemakkelijk - en goedkoop ook nog - Procedure :

1. koop eerst een Sportube series 3 Sportube® - "Limited Edition" Platinum Sportube Cases Er zijn dealers in de U.K. en

2. dan vlieg je voor een wipje naar Rome met Virgin Express of Easy Jet & C° tot in Italië.

3. Huur voor een prikje een Fiat Punto bij Sixt en klaar is Kees.

Dus eerst een wipje en dan een prikje. Wablieft ??? Coach nodig ???
Geen probleem Johan : ik ben er beslist :p

Groetjes,

Yves
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog proberen in te schrijven voor Mucke 2010, maar kreeg een duidelijke "Nein" te horen.

Spijtig want nu is er geen Belgische delegatie, maar toch wil ik bij deze alle Nederlandse piloten veel succes wensen.

Cheers,
Johan

In de uitnodiging stond vermeld dat 10 juli de laatste dag was om je in te schrijven.

Wel jammer voor je.

loet
 
@Yves: Dat moet ik thuis nog verkocht krijgen, want als ik voor een wipje naar Rome ga dan worden er vragen bij gesteld ;-) Natuurlijk Rome trekt een mens wel aan, niet waar. Dat van die coach houd ik je nog tegoed!

Volgend jaar beter natuurlijk en dan maak ik wel een kalender op waar ik naar toe wil, maar misschien kan ik het weekend dat nu komt beter gebruiken om te trainen. Gezien mijn resultaten dit jaar nogal zwakjes zijn.

Cheers,
Johan
 
Volgend jaar beter natuurlijk en dan maak ik wel een kalender op waar ik naar toe wil, maar misschien kan ik het weekend dat nu komt beter gebruiken om te trainen. Gezien mijn resultaten dit jaar nogal zwakjes zijn.

Cheers,
Johan


je kan ook stellen dat er nieuwe concurrentie aan de deur klopt...
en tevens ook hele sterke, die je van je plaats verstoten.
ik vermoed in herentals ook een erg spannende wedstrijd!

dus gebruik je weekend nuttig ;)
 
johanvdb;1745714 Volgend jaar beter natuurlijk en dan maak ik wel een kalender op waar ik naar toe wil zei:
Zwakjes Johan ? Het is een "learning curve" die al bij al voor jou toch niet zo slecht verloopt, of ? Het wedstrijd resultaat mag nooit een obsessie worden, moet uiteraard wel een streefdoel blijven.

Het is van het grootste belang om plezier te hebben op de wedstrijden.
Win a few, loose a few, and that's life.

Ik zie dat bij sommige van mijn Franse vrienden alles wat niet onmiddelijk naar een 1000 ruikt meteen een gemoedsdepressie veroorzaakt. Dus in die val moet je niet lopen !

Waar we vooruitgang moeten boeken is in het teamwerk "piloot + coach" en dit kan alleen door vooraf samen te briefen op de westrijden en dan in de praktijk toe te passen. We zullen zien wat we in dat opzicht kunnen doen in Delmenhorst.

Het eerste punt is zorgen dat alle DLG's operationeel zijn en dat er geen last minute problems opduiken met batterijen, twijfelachtige elektrische connecties, flutter, servos die begeven, ontvangstproblemen enz... deshalve is een regelmatige training ~3 keer per week belangrijk.

Zwakjes ? Ban het uit jouw woordenschat en vervang het door "fun".

Cheers,

Yves
 
Laatst bewerkt:
De oplopende taak begint met 15 seconden en niet met 30 seconden zoals gebruikelijk.

http://le-composites.de/media/gruppenuebersicht.pdf

Een betere lezer en vertaler zou kunnen bedenken dat dit niet zo is:

Steigern mit 15s anfang bei 30s 10 Min.Rahmenzeit

Dit betekent: Oplopend met 15 sekonden, beginnend bij 30 sekonden, 10 minuten werktijd.

Er ontbreken misschien komma's maar een geoefende forumtijger moet dit soort taal kunnen begrijpen.
Neem, je, zwembroek, mee, er, is, een, meertje, in, de, buurt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Loet
 
Een betere lezer en vertaler zou kunnen bedenken dat dit niet zo is:

Steigern mit 15s anfang bei 30s 10 Min.Rahmenzeit

Dit betekent: Oplopend met 15 sekonden, beginnend bij 30 sekonden, 10 minuten werktijd.

Er ontbreken misschien komma's maar een geoefende forumtijger moet dit soort taal kunnen begrijpen.
Neem, je, zwembroek, mee, er, is, een, meertje, in, de, buurt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Loet

Loet je hebt helemaal gelijk.
Misschien ga ik naar het meertje maar dan stel ik wel de voorwaarde dat jij ook een zwembroek meeneemt.

Bas
 
Loet je hebt helemaal gelijk.
Misschien ga ik naar het meertje maar dan stel ik wel de voorwaarde dat jij ook een zwembroek meeneemt.

Bas

we gaan wel erg off-topic :p

maar dan kunnen jullie bij ons in het kanaal ook zwemmen 28 augustus...
vorige week met het warme weer was het een leuke plek om te vertoeven!
 
De uitslag

1 Henrik Vogler
2 Peter Aanen
3 Peer Smidt
4 Arjen van Vark (1 puntje te weinig voor de derde plek).
12 Loet
13 Bas
xx Alex ziek thuis (beterschap!!!!).

Erg sterk deelnemers veld en soms erg moeilijke omstandigheden.
Peter en Arjen vlogen beiden een zeer goede wedstrijd. Arjen stond na dag een op de eerste plek.
Zelf heb ik twee Twister 2 vleugels afgeschreven. Een vleugel ging de eerste ronde volledig plat tegen een paaltje dat ik niet gezien had en de tweede vleugel is flink beschadigd door twee midairs.

Bas
 
Back
Top