als je niet te veel doet,levert dat bij mij geen problemen op, eerst deed ik te veel,elk boutje wat ik lostdraaide moest meteen vervangen worden,nu niet meer ik heb ook een tijd zonder gebrobeerd raakte ik de helft van de schroeven kwijt. en een keer toen ik aan het rijden was gingen de boutjes van de uitlaat loszitten,da ding maakte een herrie!!!!
Daarbij wordt de auto ook nog eens heel erg vies. Wat je zou kunnen doen is een 'normaal' moertje op de bout draaien met locktite, en vervolgens dit boutje borgen met een borgmoer, en geloof mij maar, dat komt niet meer los.
ja protech is belgies ik gebruik tegenwoordig alleen locktite op belangrijke onderdelen zo als de 4 bouten waar je je motor mee vast zet op je chassis. had dit namenlijk een tijdje gelede niet gedaan na het schoonmaken. toen had ik 70 euro aan schade omdat ik deze fout kort daarna weer maakte 1 spur en 2 koppelingsklokken gesloopt
In de uitlaat bocht zit schroefdraad dus er zit nu helemaal geen moertje op. Maar dan kan dat maar bij 1 van de 2 boutjes want bij de ene zit de bocht voor het schroefdraad, dus daar kom je helemaal niet bij.