Als je plastic spur slijt, dan staat je pinion niet goed op je spur afgesteld (en/of je slipper te vast).
Mijn originele spur ziet er echt nog bijna als nieuw uit, en daar heb ik toch al behoorlijk wat mee gereden.
Dubbel gevouwen standaard dun a4 papiertje ertussen, goed tegen elkaar drukken en dan vast zetten.
Als je het papiertje er dan tussenuit haalt, moet er een heeeeeeel klein beetje speling zitten tussen de tandjes (over 360° van de spur).
Zit ie ergens te vast tegen elkaar, slijt ie te hard. Zit er teveel speling tussen is ie ook zo weg.
Mijn originele spur ziet er echt nog bijna als nieuw uit, en daar heb ik toch al behoorlijk wat mee gereden.
Dubbel gevouwen standaard dun a4 papiertje ertussen, goed tegen elkaar drukken en dan vast zetten.
Als je het papiertje er dan tussenuit haalt, moet er een heeeeeeel klein beetje speling zitten tussen de tandjes (over 360° van de spur).
Zit ie ergens te vast tegen elkaar, slijt ie te hard. Zit er teveel speling tussen is ie ook zo weg.