Allen,
Vrijdag avond 17 December ben ik naar Aerobertics gereden, en kwam thuis met een 3tal grote dozen.
Enmaal alles uitgepakt kwam er een Yak 54 van Extreme Flight tevoorschijn. Het gaat om de 110'' versie. Oftewel 2,79M span.
Setup.
Extreme flight Yak 54 110''
DA 100.
KS bochten/uitlaten.
FlightPower 2S 2500 voor ontsteking
Hitec 7955TG voor hoogte en rol.
JR 8811 voor rudder.
Powerbox Royal.
Powerbox Battery 1500 2X.
Futaba 6014 ontvanger.
Mejzlik 28*10
(foto's zijn gemaakt met mobiel)
De romp.

De motor.

Even alles in elkaar gestoken.

Motor er op gezet.

Powerbox een plaats gegeven.

To do.
Servokabel solderen.
Servo's vastschroeven.
Stuurstangen maken.
Servo's afstellen.
Uitlaat vastzeten.
Ontsteking plaats geven.
Ontvanger inbouwen.
Wielen, wielkappen en spinner op maat maken.
En als laatste, de motorkap.
Verwacht dat de kist rond half februarie zijn maiden gaan krijgen mocht het weer mee zitten.
Grt.
Vrijdag avond 17 December ben ik naar Aerobertics gereden, en kwam thuis met een 3tal grote dozen.
Enmaal alles uitgepakt kwam er een Yak 54 van Extreme Flight tevoorschijn. Het gaat om de 110'' versie. Oftewel 2,79M span.
Setup.
Extreme flight Yak 54 110''
DA 100.
KS bochten/uitlaten.
FlightPower 2S 2500 voor ontsteking
Hitec 7955TG voor hoogte en rol.
JR 8811 voor rudder.
Powerbox Royal.
Powerbox Battery 1500 2X.
Futaba 6014 ontvanger.
Mejzlik 28*10
(foto's zijn gemaakt met mobiel)
De romp.

De motor.

Even alles in elkaar gestoken.

Motor er op gezet.

Powerbox een plaats gegeven.

To do.
Servokabel solderen.
Servo's vastschroeven.
Stuurstangen maken.
Servo's afstellen.
Uitlaat vastzeten.
Ontsteking plaats geven.
Ontvanger inbouwen.
Wielen, wielkappen en spinner op maat maken.
En als laatste, de motorkap.
Verwacht dat de kist rond half februarie zijn maiden gaan krijgen mocht het weer mee zitten.
Grt.