Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Ik heb geduld :)

5923024382_720ecc470a.jpg
 
LOL at Chow :p
Hoovered mooi :cool:

Ik moet een camera man inhuren wil ik een videootje kunnen maken :(
 
ik heb overigens rustigaan gedaan tijdens het vliegen, moest hem nog leren kennen ( zelfde geld voor mijn 600). ze voelen heel anders aan door de nieuwe besturing van de 600 en gewoon helemaal nieuwe helikopter dat de 450 is. Ik had met de 600 dat ik wat negatieve expo moest gooien op rudder ( hogere gevoeligheid dus) omdat hij echt te traag was op rudder. (dat is wat ik aanpaste in de korte pauze waarin hij op de grond stond)

nope KDS was niet goed qua elektronische setup van de 3G hierdoor vloog hij niet prettig en heb ik hem direct neer gezet. gooi hem straks aan de laptop. 250 heb ik helemaal nog geen ontvanger in zitten, had ik geen tijd voor en geen zin aan ( moet ook druk studeren voor tentamens deze week)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanaf 3:10 is mijn heli inderdaad.. Ze kunnen wel wat wind hebben. Moet alleen nog uitdokteren of ze ook waterbestendig zijn :p
 
Vorige pagina de foto ook nog even gezien, ziet er echt fantastisch uit.

Ikke morgen mijn heli weer inelkaar zetten en ikke wil weer vliegen met windstil weer en 23 graden:D

Eerst wordt morgen de speeltoren van de kinderen verkocht en moet deze nog uitelkaar gehaald worden door de mensen die hem halen. Enne ik ook weer vliege wille;)
 
Vanaf 3:10 is mijn heli inderdaad.. Ze kunnen wel wat wind hebben. Moet alleen nog uitdokteren of ze ook waterbestendig zijn :p

Die nootjes van je is niet goed, moet straks ook een zak openmaken.
Misschien mijn beertender maar weer eens van de vliering halen:D

Waterdicht? PGrote plastic zak eromheen en afplakken, zelf wel even puzzelen hoe je dat met de rotorblades doet:rolleyes:
 
Met de mcpx zou je kunnen doorvliegen na ene lcihte crash en bij dit formaat weet je zeker dat je spareparts mag bestellen en alles repareren en afstellen. Ik zou toch wel geïntimideerd raken door zijn omvang en het geluid en de grote rotorblades die op volle toeren draaien.
Wel zou zo'n groot formaat een enorme adrenaline stoot gaan geven:yes:
 
Je gaat om die reden met de 450 wat rustiger om ook. Minder risico's nemen. Althans zo doe ik het.
 
Inderdaad wel verstandig maar het op laten stijgen van de mcpx en eventueel lichtelijk crashen geeft geen enorme schade en de 450 weer wel. Bij mij is dat weer een heel ander gevoel en wanneer ik zo één in de lucht heb hoveren zou ik al knikkende knieën hebben om deze keurig te laten landen:D Waarschijnlijk zou ik hem ook te snel gaan vliegen maar dat ben ik weer, kan dat gewoon niet laten.

Van het weekend gesproken met Bert en het les krijgen van een instructeur en de grensen die de instructeur heeft tot hoever de leerling kan en mag vliegen eer hij ingrijpt. Ik denk dat ik iemand ben waarbij veelal in gegrepen zou worden:D
 
Back
Top