Dankjewel voor de vele lovende woorden over onze AMCA accommodatie! Als AMCA leden hebben we denk ik vaak niet eens meer in de gaten hoe luxe we het allemaal voor mekaar hebben. Het zijn dit soort gevallen van rijders en/of bezoekers die ons er steeds aan doen herinneren, alsook de vele nationale en internationale rijders tijdens de NK’s en GP’s die natuurlijk een goed vergelijk kunnen maken.
Even ter info. Met de nieuwbouw achter de paddock, met de werkplek met 2 bankschroeven, de compressor units, bandendraai compartiment, wasbak t.b.v. bodies, de RVS wasbakken met automatische kranen met rechts daarnaast de dubbele toiletunit, is vorige winter een begin gemaakt, en uiteraard door de inzet van veel leden inmiddels gerealiseerd.
We hebben inderdaad een hotspot in de Paddock, zodat iedereen die een laptop bij zich heeft kan inloggen op ons WIFI netwerk, met internet toegang. Binnenkort zal er ook een LIVE streaming gerealiseerd worden zodat je op je eigen laptop LIVE de rondetijden van de wedstrijd kan volgen, waarbij dan op je laptop dezelfde informatie te zien zal zijn als die van de AMCA monitoren op en rond het circuit. Hiervoor hoeft geen programma op de laptop geïnstalleerd te worden. Verder wordt er gewerkt aan een webcam inlogmogelijkheid via de AMCA website. Zoals jullie al wel gemerkt hadden zitten we bij de AMCA niet bepaald stil

.
Ikzelf heb het gisteren in elk geval enorm naar m’n zin gehad. Het was zeer zeker een geslaagde demo, en ik mocht zelf ook nog rijden met de beide auto's van Roberto en ben er erg enthousiast over geworden. Ik durf best te zeggen dat ik er erg trots op ben dat ik heb mogen rijden met de ex-auto van Sander Poels (2de afgelopen WK in Rosmalen), alsook met de revolutionaire auto van Roberto. Mijn complimenten ook aan Daniëlle. Alhoewel het rijden voor mij nog redelijk ging, kon ik haar niet bijhouden. Erg leuk om te zien dat een dame ook serieus voorin meerijdt.
We hadden onze gedachten er bij de AMCA al over laten gaan, maar we gaan in de aankomende winterperiode ook maar eens kijken wat er zou moeten gebeuren voor het organiseren van NSO wedstrijden, een NK, of GP. Een investering in een demontabele boarding zien wij niet zo als een probleem, en in combinatie met het oplappen van ons oude AMB uitleen transpondersysteem hebben we denk ik de ontbrekende factoren aardig ingevuld. Die tellus in het ovaaltje leggen is appeltje-eitje. Misschien moeten we maar eens met de NSO om de tafel om hierover van gedachten te wisselen.
Even geheel terzijde. Toch vind ik dat de NSO (als overkoepelende organisatie) maar eens serieus met AMB om de tafel moet gaan om te kijken op welke wijze dit systeem (net als in alle ander RC klasses) ook HET systeem wordt binnen de Stockcarklasse op de NL circuits. Ik zie voor AMB een interessante tak van de RC sport en een doelgroep van 150 man voor Persoonlijke Transponders. Dit moet commercieel voor hen toch interessant zijn? Ik zou als ik hen was de NSO en de NL Stockcarverenigingen hierin op z’n minst tegemoet komen, door bijv. het beschikbaar stellen van een AMB uitleen transpondersysteem + decoder + tellus voor de NSO wedstrijden op de NL Stockcar circuits.
Wat ik gisteren ook gemerkt heb, is dat er nog steeds Stockcarbloed stroomt in de aderen van menig AMCA rijder. Misschien moet ik zelf deze winter ook maar eens weer een Stockcar bouwen

. Aangezien het voor mij al meer dan 25 jaar lang geleden is (waaattt??? Ben ik al zooo oud?? pfff), en ik weer helemaal van scratch moet beginnen, zat ik te denken om in eerste instantie een bestaand goed concept na te bouwen. Misschien zijn er wel mensen onder de gerenommeerde Stockcarrijders die een tekening beschikbaar willen stellen.
Ruud Westerveld, Daniëlle van Doorn, Roberto Constantin, en Niek Middelkoop, nogmaals hartelijk bedankt voor deze schitterende supergeslaagde demo !!