Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Anders vraag ik ilja wel, die woont vlak bij .

hier een mooier filmpje er van

En dit is idd de eerste run dus aan vuil zal het niet moeten liggen

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke.....wat tips EN vragen

1. Bij opnieuw afstellen; L=1,25 en de H=1,50 slag
2. Was de bougie wel droog?
3. Bij te veel olie in het filter wil de motor op een geven moment ook niet meer starten.
4. Je moet de motor nog inrijden en bij "te" veel gas zal de motor ook gaan smoren. Bij hoeveel gas gaat de motor smoren en slaat hij dan (voor gevoel) bijna af?
5. GOEIE TIP; Loop de bouten van je insulator is na en ook waar de uitlaat op de uitlaatpoort vast zit. Als deze ook maar iets los zitten kan er valse lucht aangezogen worden, waar door de motor krap aan wil lopen of zelfs helemaal niet wil starten. Er is iemand hier op het forum die dit probleem ook had, en na het nakijken van de genoemde bouten kon hij de motor weer starten.
6. GOEIE TIP!!!!!!; vervang het standaard filter zo snel mogelijk, maar dat had ik volgens mij al in het draadje gezegd.


2 en 4 zijn vragen, maar zet ff je woonplaats bij je profiel. Misschien is er iemand in de buurt die je ff kan helpen.


Groeten Dennis.

Bedankt voor de tips! Bougie was droog en vonkte mooi. Welk luchtfilter raad je aan? Hij smoort idd als ik gas geef en slaat dan af.... Krijg hem nauwelijks nog aan de praat.
Ik zit in omgeving Dronten. Ik zou graag wat 1:1 hulp gebruiken! :-) Daarna kan ik hem inrijden want dat lukt nu niet.
Ik ga nu mijn profiel editten

:-)
 
Dan heb je hem iig al veel te rijk staan als hij smoord. Volgens mij zit er bij de redcat de zelfde adapter op als bij onze baja's, en dus kun je daar een beter filter op zetten wat wij als standaard hebben. Moet je ff bij de pic's van shogun kijken. Daar zie je het filter wel zitten. Ik zal vanavond ff een link opzoeken voor je.
 
Dat filter wat ik heb ben ik ook goed te spreken over. Kan alleen geen link plaatsten want ik zit via de Neukia mee te loeren hier;)
 
Idd het filter wat de baja's er standaard op hebben. I.c.m. die stofhoes werkt deze perfect, en het binnen filter is iedere keer mooi schoon.
 
dan kom je op zo'n setje uit.

JFC-Racing

en dan nog een anti statiche hoes.

dan zou ik zelf toch liever voor een K&N, RN of een TPS gaan,
dit omdat dat toch een slagje betere en betrouwbare filters zijn.
 
Hier een foto van het onheil apparaat.... Je ziet dat het brandstofbelletje bovenop leeg is gelopen.........

IMG_1556.jpg
 
Dit filter zal ongetwijfeld goed zijn en dat zie je ook terug in de prijs;).

@Braxx; op den duur zal de prime leeg lopen...dat heb ik ook, maar dan staat ie al wel een hele poos stil.
 
Back
Top