Kinetec800
Hallo, Ook ik heb moeten ondervinden dat de opgebouwde warmte niet goed weg kan uit de romp ( alleen tijdens het rondracen met 3S-1Ah) en kwam tot de bevinding dat de stock-esc eigenlijk verkeerd geplaatst is ( met de fets naar onder), heb er de velcro afgetrokken, geplakt aan de andere zijde en terug geplaatst ( nu dus met de fets naar boven), tevens 5mm koelgaatjes in het batterydeksel bijgemaakt, twee voor en twee achter de lipoplaats, ik merkte toch wel een verschil in t°.
Tevens denk ik (zo te zien aan de afmetingen en de dikte van de draden) dat de esc in werkelijkheid toch ook maar een 15-max 20A-versie is !!
Het vliegen zelf gaf geen problemen ( CG ligt bij mij zo rond de 45 mm, gewicht 250 gr zonder en 330gr met lipo) en het landen evenmin ( flaps zijn echt niet nodig ). Alleen bij 4 Bf is het leuke er vlug vanaf ! Mvg Josse
Hallo, Ook ik heb moeten ondervinden dat de opgebouwde warmte niet goed weg kan uit de romp ( alleen tijdens het rondracen met 3S-1Ah) en kwam tot de bevinding dat de stock-esc eigenlijk verkeerd geplaatst is ( met de fets naar onder), heb er de velcro afgetrokken, geplakt aan de andere zijde en terug geplaatst ( nu dus met de fets naar boven), tevens 5mm koelgaatjes in het batterydeksel bijgemaakt, twee voor en twee achter de lipoplaats, ik merkte toch wel een verschil in t°.
Tevens denk ik (zo te zien aan de afmetingen en de dikte van de draden) dat de esc in werkelijkheid toch ook maar een 15-max 20A-versie is !!
Het vliegen zelf gaf geen problemen ( CG ligt bij mij zo rond de 45 mm, gewicht 250 gr zonder en 330gr met lipo) en het landen evenmin ( flaps zijn echt niet nodig ). Alleen bij 4 Bf is het leuke er vlug vanaf ! Mvg Josse