Losi LST

  • Topicstarter Topicstarter scooterboy
  • Startdatum Startdatum
S

scooterboy

Guest
Dag heren!

Effe voorstellen:Ik ben Alex en woon in Belgie(Brugge).
Volg al een tijdje jullie forum!Zeer interessante tips staan hierop!!
Nu, ik heb een vraagje:Ik heb nu een HPI MT2 die zalig rijdt en tegen een duwtje kan maar nie echt geschikt is voor het super zware werk!Daarom ben ik van plan om een truck te kopen.Maar ik kan nie kiezen(luxeprobleem noemen ze da zekers?!)
Anyway, ik twijfel tss.:
Savage SS4.6
Savage Limited edition.
Team Losi LST
De eerste 2 hebben hun diensten al vollop bewezen.
Maar de Losi heeft voorlopig nu mijn voorkeur.
Reden:
Mooie meegeleverde zender
2 stuurservo's
super motor

Graag jullie mening aub!
Groetjes
Alex
 
Ik heb eventjes gekeken naar filmpjes en reviews van de LST. Maar deze 2 auto's zitten vrij dicht bij elkaar als t om alles gaat. Hier kan je ook foto's zien dat ze de LST al vrij snel stukkend hebben: http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=477
Dit kan natuurlijk ook aan de manier van rijden liggen. Maar daar weet ik niks van en oordeel daar dus ook niet over.

Losi LST:
+Reverse
+2 stuurservo's
-Niet zo sterk als uit het review bleek
+Wel goede zender
-volgens mij ietsje minder makkelijk onderdelen verkrijgbaar
+ 4 veren (aluminium, erg degelijk) (ligt eraan of je dat mooi vindt)
-Als je van bouwen en sleutelen houd is dit minder omdat het RTR is
+Ik denk dat je totaal prijs incl. alles wat lager is dan bij de Savage SS 4.6

Savage SS 4.6:
+Je hoeft maar om je heen te kijken en er is wel een shop voor onderdelen en tuning.
+8 veren maar dan van plastic
+Uit mijn ervaring lijkt deze auto erg moeilijk stuk te krijgen
+Een .28 moter ipv de .26 motor van de LST
-Simpelere zender, alhoewel ik m erg goed vindt.
+Kan je zelf bouwen en dat is erg leuk en je leert je auto beter kennen, dit is erg handig als je er een keertje onderhoud aan moet plegen.

Zelf heb ik een Savage Truckzilla en ik ben daar erg tevreden over. Deze is bij 2brothersrc.nl voor 459,- (pin me er niet op vast) te koop exlusief zender en servo’s en andere benodigdheden (ongeveer even (in-)compleet als de ss 4.6). Dit is echt waar een beest van een auto. Met een enorme stoot aan vermogen, wheelies zijn niet moeilijk en een burnout is me ook al gelukt op niet eens meer dan halfgas! Maar ik weet niet of je interesses daar liggen. Zo wel kan je me altijd op msn toevoegen of me een mailtje sturen. Dan zal ik je zo snel mogelijk foto’s en filmpjes ervan toesturen. Ik vindt het in iedergeval een geweldige wagen.
 
Als je nog even wacht, is de LST2 ook in Europa te krijgen. Dat is de updated versie van de LST waar ze de zwakke punten uit hebben gehaald. De diff huizen bij de LST bijvoorbeeld, gaan snel kapot en dat is bij de LST2 opgelost door alu diff huizen.
 
heb ik effe geluk kep alle difs al in alu !!

en me wagen is overigens tekoop zie tekoop topic .
losi lst ,
 
als ik jow was zou ik de Savage SS 4.6 (heb ik ook) hij presteer heel erg goed en rijd ook snel maar er zitten geen servo's en een zender bij :(
 
En als ik jullie was zou ik naar de datum van dit topic en laatste posts kijken...
 
Nog beter, een Savage x SS,tenminste als die al hier te koop is :?
 
hallo, ben net nieuw op deze forumsite!
zal me even voorstellen ik ben Stijn.
ben nog maar net begonne in deze hobby, ik heb een team losi lst.
hij is bijna volledig aluminium, draagarmen, onderkant, enz.
heb alleen geen tandwielen voor op de motor..
heeft iemand deze voor mij?

volgens mij is de losi lst trouwens een zeer stevige goede truck!
groeten, Stijn
 
Hey stijn,

Als je even verder naar onderen scrollt dan waar je nu hier zit , zie je onder "te koop"
ook "gevraagd"staan , stel daar even je vraag van wat je wil hebben of wat je zoekt ...
 
Hey stijn,

Als je even verder naar onderen scrollt dan waar je nu hier zit , zie je onder "te koop"
ook "gevraagd"staan , stel daar even je vraag van wat je wil hebben of wat je zoekt ...

ik snap niet helemaal wat je bedoeld..
ik zie nergens te koop staan en ook nergens gevraagt.
jij hebt niet toevallig zo'n tandwiel hè?:D
 
Toch nog een vraagje voor deze topic, ik heb de standaart veren op mijn LST maar ben daar niet blij over, het veert te stram naar mijn goesting. Er zit nu 30wt in, moet ik andere springs kopen fzo ? wat kan ik er aandoen

MVG
 
Iets dunnere olie er in zou idd moeten helpen.
Verder is de vraag, hoe ver heb je de rijhoogte opgedraait? Als de draagarmen tegen de eindaanslag zitten, en je draait verder zet je de veren ook strakker.
Heb zelf een LST2 gehad, en die vering was erg mooi zacht. :)
 
hmmm. goed dat je zoekt naar een topic over de LST2 maar om voor die vraag een topic na 4jaar weer omhoog te gooien...
 
Over het algemeen zijn de standaard veren van een LST vrij slap. Als ze te stram zijn volgens jou, dan zou ik ze even nalopen en idd de olie vervangen.

Vaak worden op een LST juist strakkere veren gezet.
 
Back
Top