Mening carburateur nitro rs4 evo+

Dat is ook logisch aangezien de uitlaatgassen loeiheet zijn en je spruitstuk daar continu aan bloot wordt gesteld zonder koeling van de brandstof.....
 
Meten op de gloeiplug dus.;)

De uitlaat heb ik op kunnen lossen door langere bouten waar ik een moertje achter op gezet heb.Hoop dat het nu niet meer los trilt.:)

De remmen moet ik nog een oplossing voor zoeken.
Zijn er andere remschijfjes van beter materiaal verkrijgbaar?:grin:

Is het normaal dat op de caberateur 1mm zijwaartse speling zit?:(


gr
 
cabura.jpg



Het is ongeveer 1 mm speling op de throttle arm. Die zorgt dat de roterende klep in de caberateur 1mm zijdewaartsde speling heeft.Is dit normaal?Hoort dit op de rs4?of uberhoud op een caberateur.
Kan het niet trug vinden in de zoek machine helaas. :confused:


gr
 
Laatst bewerkt:
Hump battery is binnen.

Gelijk maar even wat foto's geschoten van de rs4.


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

En de body's waar mee ik rijd.:D

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Dan ook nog maar ff de rest van mijn collectie. :D

Uploaded with ImageShack.us

En dan ook nog mijn 2 btcc's.
De rooie heb ik nagemaakt van mijn 1/1 850.:)
Rijd er nooit mee vind ik zonde.

Uploaded with ImageShack.us

Tenslotte de 2 micro's :cool:

Uploaded with ImageShack.us

gr.
 
Waar laten jullie de antenne van de rs4?
Ik heb hem nu op de ontvangerbak zitten waar die hoort maar dit is erg onhandig om dat de deksel er nog wel is af moet :(

iphone4s1edeel322.jpg
 
Ook ik heb de antenne gewoon op de orginele plek ik denk dat de vraag is omdat de deksel eraf moet om t humpje te laden?
Je kan tuurlijk gewoon n stekkertje buiten de deksel maken om te laden is veel makkelijker - je plugt m in /laden en als hij vol is terk je t stekkertje weer los en kan je weer knallen.
 
Vandaag weer even 2 tankjes gereden.:p
Na een keer verzuipen zag ik dat de gloeiplug kapot was en niks meer deed.Du deze vervangen en toen starten hij goed.
+-10 min en de auto komt dwars schuift zoon 15 meter door een klein verlaginkje in het asvald en hopla t achterwiel erafgebroken.:(

Heb ik weer wat te doen.:cool:
 
Auto weer tip top in orde.:D
Wat is het tog fijn om onderdeeltjes op voraat te hebben.
Meteen ff de rem vervangen door een van carbon.:rolling::rolling::rolling:
Hopen dat die nu niet vat smelt.Hij is wel wat kleiner.

Ook meteen even de bandjes licht opgeschuurd met de dremel voor meer grip.
 
Vandaag de tower pro op de rs4 gezet.Erg handig.;)

Meteen de antenne op een andere plek gezet waar die niet meer in de weg zit.:p

En de brandstoffilter gemonteerd.:D
Heb ook meteen de stuur servo vervangen door eentje van traxxas van 9 kilo:eek:.Vind de hpi servo's niet oke en heb er al 2 met een tantje kapot.:confused:













Owja en een foto van de opgeschuurde bandjes.;)
 
Gister nog even gereden.Nu is denk ik de servo saver aan de beurt trimmen heeft geen zin.De wagen blijft afwijken de eene keer naar links de andere keer naar rechts....
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de auto in de afterrun gezet zonder gloei plug want die heeft het de vorige keer begeven.Ik denk door de olie ofzo?:confused:

kan ik mooi ff wachten op de nieuwe servo saver die onderweg is ;)


Jammer dat paypal altijd een uitgestelde betaling doet bij mij.
Waarom weet ik niet.Ik weet wel dat het daardoor werl altijd lang duurt voor het onderdeeltje betaald is en daardoor ook lang duurt voor de verkoper verzend .dus hety uityeraart lang duurty voordat het in de brievenbus licht.:(
 
Vandaag de auto in de afterrun gezet zonder gloei plug want die heeft het de vorige keer begeven.Ik denk door de olie ofzo?:confused:

Je moet niet denken... pluggen gaan namelijk niet kapot door olie.
Pluggen gaan kapot door een te hoge compressie, te veel nitro, een te arme afstelling of door vuil.
 
Neem eens contact op met Paypal, ik merk dat dit wel vaker gebeurd.. Op een of andere manier vertrouwd Paypal je betalingen dan niet(ookal doe je niets raars)...
 
Je moet niet denken... pluggen gaan namelijk niet kapot door olie.
Pluggen gaan kapot door een te hoge compressie, te veel nitro, een te arme afstelling of door vuil.


veel compressie+1
te veel nitro+1

Aan gezien ik ook met deze gloeiplug heb ingereden is dat dus niet raar

Onder het motto niet denken maar posten.haha

dank u
 
Back
Top