Algemeen Rally topic

nou, even een paar fototjes

full



full



full


NICE!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb m binnen! Wat een gave bak!!
Helaas nog niet uit kunnen laten. . :(
Klote weer, maar lipo's zijn toch nog niet geladen. Hopelijk zaterdag of zondag beter weer. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag ondanks het wat natte weer, toch maar even een 3s aangesloten. Wat een geweldige wegligging! En als je iets te fanatiek instuurt, wat tegensturen om over te gaan in een mooie powerslide! Helaas had ik niet de beschikking over over een lang recht stuk om een speedrun te doen. Bleef bij half gas. Maar zelfs dan al behoorlijk rap.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Njah, toch maar overstag gegaan, maar gegaan voor de Abu Dhabi Castrol uitvoering :mad: :)

Edit :
Lol , net telefoon gehad van de leverancier : de abu is niet meer leverbaar of ik even wat meer wilde neertellen , voor de ken block kap en dito velgen , om zo ken block zijn portemonnee te spekken !, nope dus , nu krijg ik een ken block chassis, met blanco kap incl verf om hem in de abu kleuren te spuiten , en ook de nitro versie banden op velg erbij , die geven meer grip dan die zwarte en 3 gele velgen met band ...., dus jammer voor K B !.

:mrgreen:
 
Laatst bewerkt:
ik wou inderdaad ook eerst de abu gabi, maar die word niet meer gemaakt werd mij vertelt...

dus uiteindelijk de kb maar besteld.

Als complete auto niet meer,als losse gespoten kap , ook niet meer, zolang de voorraad strekt , das de invloed van meneer KB in samen spraak met HPI .....:rolleyes:
 
Njah, toch maar overstag gegaan, maar gegaan voor de Abu Dhabi Castrol uitvoering :mad: :)

Edit :
Lol , net telefoon gehad van de leverancier : de abu is niet meer leverbaar of ik even wat meer wilde neertellen , voor de ken block kap en dito velgen , om zo ken block zijn portemonnee te spekken !, nope dus , nu krijg ik een ken block chassis, met blanco kap incl verf om hem in de abu kleuren te spuiten , en ook de nitro versie banden op velg erbij , die geven meer grip dan die zwarte en 3 gele velgen met band ...., dus jammer voor K B !.

:mrgreen:

Haha, welkom terug zou ik zeggen :D
 
Hehe, ja begon toch weer te kriebelen, en ondanks ik veel lol beleef met de 1/16 rally , ik toch weer wat groter wilde, en mede door reviews van diverse modellen met voor en nadelen hierro 8), gekozen voor de HPI , maar de scooby blijft nog steeds mijn favoriet, als kap .....

:cool:
 
Zo de auto is binnen, eerst alle schroeven na gelopen en de *prut* servo vervangen voor een ace :cool:, en even de kabel van de esc buiten omgeleid voor in het inprogrammeren met de castle link. Gear mesh afgesteld , schokbrekers nagelopen en afgesteld , en de speling bij de hubs " eruit " gehaald .


:)

Btw zal even de topic titel aanpassen naar : algemeen rally topic. Ivm de verschillende schalen het niet meer echt 1/8 is .
 
Laatst bewerkt:
Voor de hpi wr8 bezitters :

Loopt het pinion op de spur , ook erg " rauw"?, weet is metaal op metaal...
Ai , bij nader inzien was dat ook bij de XS tzt .....:)
 
ik heb de motor iets naar buiten geschoven, halve millimeter ofzo zodat hij de pinion en spur iets meer ruimte hebben, bij mij zaten ze wel heel dicht op elkaar...
 
lipo's zijn binnen gekomen ,morgen met de kleine man een paar lipo's leeg rijden en eens kijken wat de rij eigenschappen zijn...:D
 
HPI WR 8 flux

Vandaag even gereden met de WR8 , op 2S en 3S ,eerlijk gezegd is de 3S leuk voor speedruns, niet voor rally werk e.d , dus gelijk maar maar de 2S gepakt .

Heerlijk karretje , op losse aarde , betonplaat, klinkerweg, kortgras met klinkers erdoor gereden , goede wegligging , echter breekt de achterkant nog al snel uit , en bij dragbrake erop, bij los laten gas in de bocht, piepen banden op de klinkers:cool:

Wel had ik de schokbrekers aan de achterzijde een gaatje verplaats , maar dit biedt mogelijkheden .....kleine man ook met een grote glimlacht op zijn gezicht!, superrrr8)

:D
 
Vandaag even gereden met de WR8 , op 2S en 3S ,eerlijk gezegd is de 3S leuk voor speedruns, niet voor rally werk e.d , dus gelijk maar maar de 2S gepakt .

Heerlijk karretje , op losse aarde , betonplaat, klinkerweg, kortgras met klinkers erdoor gereden , goede wegligging , echter breekt de achterkant nog al snel uit , en bij dragbrake erop, bij los laten gas in de bocht, piepen banden op de klinkers:cool:

Wel had ik de schokbrekers aan de achterzijde een gaatje verplaats , maar dit biedt mogelijkheden .....kleine man ook met een grote glimlacht op zijn gezicht!, superrrr8)

:D

Leuke post, thx voor de update!
 
Vandaag even gereden met de WR8 , op 2S en 3S ,eerlijk gezegd is de 3S leuk voor speedruns, niet voor rally werk e.d , dus gelijk maar maar de 2S gepakt .

Want de wijsvinger is moeilijk in bedwang te houden? of werkt de motor set gewoon niet lekker op 3s?

Heb zelf alleen maar 3s lipo's.. maar van de andere kant, 'iedereen' zei me 3 jaar geleden ook dat je niet met een ERBE kon rijden op 6s, behalve voor speedruns. terwijl je met een beetje gevoel toch ook heel normaal ermee kunt rijden, vandaar m'n vraag.
 
Back
Top