Bouw binnenvaartschip

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit word een duwend motorschip, de duwbak is al af, op het aflakken na.
Het word geen koud/koud verbinding, maar het schip krijgt een conventionele duwkop.

Ik zal nog een keer een foto van de duwbak plaatsen,
ik heb daar alleen geen "bouwfoto,s" van.
 
Laatst bewerkt:
Je kan je post nog bewerken door rechtsonder onder de post op "Edit" te klikken.
Zo hoef je niet voor elke zin een nieuwe post te plaatsen.

Dit scheelt weer in vervuiling van je topic en het forum.

Gewoon even een tip van deze flip ;)
 
Je kan je post nog bewerken door rechtsonder onder de post op "Edit" te klikken.
Zo hoef je niet voor elke zin een nieuwe post te plaatsen.

Dit scheelt weer in vervuiling van je topic en het forum.

Gewoon even een tip van deze flip ;)
Oke, bedankt voor de tip!
Weet ik dat voor de volgende keer.
 
Joepieee, Nog een binnenvaart bouwer.

Is dit een bestaand model of eigen ontwerp?

Nog wel even een correctie; koud koud verband is platte kop tegen platte kont , Keuze 2 is dat aan de kont van de bak het contra model van de kop van het schip zit.
Beide keuzes verminderen de werveling tussen bak en schip wat de snelheid behoorlijk verbeterd tov gewone kop en kon.

Succes met bouwen en ik blijf je volgen.

Gr, Ingmar
 
Joepieee, Nog een binnenvaart bouwer.

Is dit een bestaand model of eigen ontwerp?

Nog wel even een correctie; koud koud verband is platte kop tegen platte kont , Keuze 2 is dat aan de kont van de bak het contra model van de kop van het schip zit.
Beide keuzes verminderen de werveling tussen bak en schip wat de snelheid behoorlijk verbeterd tov gewone kop en kon.

Succes met bouwen en ik blijf je volgen.

Gr, Ingmar
Dit is min of meer eigen ontwerp, bij de bak heb ik (zonder tekening) naar een Poolse gekeken.
 
De kop krijgt al aardig vorm, op de dubbele wand ben ik de spanten aan het lijmen.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top